جام حذفی آلمان٫قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اورپا


جام حذفی آلمان


   MSV 1919 Neuruppin 0  :  4  Fc Bayern Munchen      

گلها:والرین اسمائیل٫شول(دو گل)٫اوتل

بایرن با نتیجه چهار بر صفر مقابل تیم نورپین به برتری رسید و ظاهرا علی کریمی و روی ماکای دو تن از ستارگان بایرن برای بایرن بازی نکرده اند و استراحت کردند٫البته باید بگم خبری که نوشته بودم منبی بر اینکه کریمی در ترکیب فیکس بازی هست بر اساس اعلام سایت باشگاه بایرن بود که خوب اصلآ کریمی در این بازی به میدان نرفت.

گل مهدی مهدوی کیا در جام حذفی

هامبورگ ۵ : ۱ اشتوتگارت کیکرز
Mahdavikia Goal
حجم فایل ۱.۵۳ مگابایت        


محدودیت Data Transfer در پرشین گیگ

خوب پرشین گیگ هم نشون داد که زیاد نمیتونه قابل اتکا و مطمئن باشه ٫در حال حاضر دو الی سه از گلهایی رو که در سرورهای پرشین گیگ آپلود کردم از الان که ساعت سه و سی دقیقه شب هست تا مدتی که یه جا میگن شش ساعت و یه جا بیست و چهار ساعت نمیتونید دونلود کنید٫اما سایر گلها و فایلهایی رو که در سرورهای سایر سایتها آپلود کردم رو به راحتی و با حد اکثر سرعت میتونید دونلود کنید.علت محدودیت پرشین گیگ هم مربوط میشه به Data Transfer: Monthly 680MB در مدت زمان یه چیزی حدود بیست و چهار ساعت که با توجه به حجم زیر ده مگ فایلها جالب به نظر میرسه و خوب از این پس سعی میکنم گلها و این گونه موارد رو در سرورهای مطمئن و بهتر آپلود کنم.



به مانند چند سال گذشته جام حذفی آلمان با شصت و چهار تیم طبق برنامه ای منظم و دقیق آغاز شد.و از طرفی به خاطر حضور اکثر تیم های بوندس لیگا یک و دو این رقابتها به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.تیم فوتبال بایرن مونیخ هم مانند سایر تیم ها باید به مصاف یک رقیب و تیم نچندان مطرح و نام آشنا بره و خوب این طور بازیها بیشتر میتونه حکم یه بازی تدارکاتی رو داشته باشه و باید منتظر گلباران تیم مقابل باشیم هر چند گه دو فصل پیش بود که بایرن با شکست مقابل آلمانیا آخن موجبت تعجیب همگان شد ولی کلآ این رقابتها تا مراحل یا روند های سه و چهار زیاد جالب و جذاب نیست٫اما نباید فراموش کرد که بایرن پر افتخار ترین تیم این رقابتهاست و میشه ایجوری گفت که بایرن تبحر خاصی توی بدست آوردن جام حذفی داره...

علی کریمی در ترکیب فیکس(بر اساس اعلام سایت رسمی باشگاه بایرن)

حقیقتش دیگه باید عادت کنیم به اینکه علی رو در ترکیب فیکس بایرن ببینم٫دیگه نمیشه هر دفعه واسه هر بازی از حضور ثابت کریمی در زمین بازی به عنوان یه اتفاق ویژه یاد کنیم و روی این مسئله حساسیت بیخودی داشته باشیم.اما جدای از این حرفا به نظر میرسه کریمی در این بازی به جای بالاک انجام وظیفه خواهد کرد٫هر چند که دمیکلیس هم در تریکب حاضر نیست و به جای او احتمالآ یره میس بازی خواهد کرد.زی رو برتو سمت چپ٫باستان اشتایگر سمت راست٫کریمی هافبک هجومی و هارگریوز هم میتونه نقش هافبک تدافعی و آخر رو داشته باشه و در خط دفاع هم  سانیول٫اسمائیل و لیزا.در خط حمله هم بالاخره ماگات به پیرا میخاد بازی بده او در کنار سانتا زوج خط حمله رو تشکیل خواهد داد.

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا



بعد از بازیهای روز سه شنبه و چهار شنبه مرحله مقدماتی روز پنجشنبه همین هفته قرعه کشی این رقابتهای کلاسیک و بی نظیر برگذار خواهد شد. جذابیت خاص این نوع قرعه کشی ها نیازی به تعریف من نداره فقط به ساعت زمان دقیق و شبکه ای که زنده مراسم رو پخش خواهد کرد اشاره میکنم.شما میتونید این مراسم رو ساعت ۱۹:۰۰ پنجشنبه سوم شهریور ماه به صورت مستقیم و زنده از شبکه یورو اسپورت نگاه کنید٫مدت زمان این برنامه سی دقیقه هست.

چند گل به در خواست دوستان

گل اول مربوط میشه به یکی از بیاد ماندنی ترین بازی بایرن در لیگ قهرمانان اروپا که با هت ریک روی ماکای همراه بود٫بله بازی بایرن مونیخ و اژاکس در مونیخ گل زیبای روی ماکای که ثمره پاس بی نظیر هارگریوز بود مطمئنآ تا مدتها در یاد و خاطرها خواهد ماند این گل رو رفیق خوبم ایمان خواسته بود.

        Roy Makaay Goal
حجم فایل ۳.۸۹ مگابایت


راستش این گل ماکای اینقدر قشنگ هست که من تصمیم گفتم تا همون گل رو از یک زاویه ی دیگه هم آپلود کنم و در اختیار شما برای دانلود قرار بدم!!

      Roy Makaay Goal
حجم فایل ۳.۲۴ مگابایت 

فایل بعدی مربوط میشه به تصاویری از اخرین بازی بایرن مونیخ در المپیک استادیوم و گلهایی که در بازی رد و بدل شد اگه یادتون باشه بایرن در اون بازی به یاد ماندنی موفق شد با نتیجه شش بر سه نورنبرگ رو شکست بده و با خاطره ای خوش از المپیک مونیخ خداحافظی کنه

Fc Bayern Last Match In Olympic Studium
حجم فایل هفت مگابایت



این گل هم یکی از بهترین گلهایی هست که در این چند ساله گذشته بایرنی ها به ثمر رسوندن البته در بازیهای اروپایی٫اینبار میشائل تارنات بازیکنی که در بایرن به همه چیز رسید و بعد.....افسوس

Michael Tatnat Goal
حجم فایل شش مگابایت        


علی کریمی در دیسکو


بدون شرح!!

به قول یکی از دوستان به نظر شما مشکلی هست؟!!



مصاحبه نشریه "بیلد" با علی کریمی - ماگات بخواهد، دروازه‌بان هم می‌شوم



روزنامه آلمانی "بیلد" روز یکشنبه در صفحه ورزشی خود، مصاحبه مفصلی را از "علی کریمی" مهاجم تیم ملی ایران و بازیکن ایرانی تیم بایرن مونیخ آلمان منتشر کرد.

کریمی در این مصاحبه به سوالهای خبرنگار پاسخ گفته و درباره مسایل بسیاری اظهار نظر کرده است.

مشروح مصاحبه کریمی با این روزنامه آلمانی که در یک رستوران ایرانی در شهر مونیخ انجام شده، به شرح ذیل است :
س - شما بعنوان یک بازیکن مسلمان، چگونه خود را با شرایط تیم بایرن تطبیق می‌دهید.

ج - من در این زمینه مشکلی ندارم. البته یقینا در رختکن تیم بایرن جانماز پهن نمی‌کنم اما همانند انسان‌های دیگر با اعتقاد به خدا در قلبم برای خود دعا می‌خوانم.

س - ظاهرا شما الکل نمی‌نوشید و در تبلیغات حامی اصلی تیم بایرن که یک شرک آبجوسازی است هم شرکت نکردید، دلیل این کار چیست ؟
ج - من الکل را اصلا دوست ندارم ولی از مسوولان بایرن هم به این دلیل که مرا مجبور نکردند در عکس تبلیغاتی این شرکت حضور داشته باشم، تشکر می‌کنم. مردم ایران دوست ندارند چنین عکسی را از من مشاهده کنند.

س - آیا شما بعنوان یک مسلمان تا بحال به مکه رفته‌اید؟
ج - من پنج بار تاکنون به شهر مکه سفر کرده‌ام. دو نوبت با تیم ملی فوتبال ایران و سه بار هم با تیم سابق خودم الاهلی امارات.

س - آیا شما بجز علی، اسم دیگری هم دارید؟
ج - اسم کامل من محمدعلی کریمی است. این موضوع را کسی نمی‌داند به همین خاطر همیشه اسم مرا به صورت کوتاه، علی خطاب می‌کنند.

س - برخی‌ها با استفاده از نام اسلام مبادرت به انجام حملات تروریستی می‌کنند، این موضوع چه تاثیری بر شما بعنوان یک مسلمان دارد؟
ج - من سعی می‌کنم از موضوعات سیاسی کنار باشم ولی واقعا از این بابت متاسفم. من امیدوارم که همه انسانها و پیروان همه ادیان بدور از جنگ و بطور مسالمت‌آمیز و با احترام در این دنیا با هم زندگی کنند.

س - شما هفت هفته بصورت مجردی در مونیخ زندگی می‌کنید، آیا دلتان برای خانواده تنگ نشده است؟
ج - خیلی، همسر من سحر و فرزندانم "هواش" و "هیرسا" هنوز در تهران زندگی می‌کنند ولی تا دو سه هفته دیگر به من ملحق خواهند شد.

س - صورتحساب ماهانه تلفن شما چقدر است ؟
ج - خوشبختانه هنوز صورتحساب تلفن دریافت نکرده‌ام.

س - خانم‌ها در ایران حق ندارند به استادیوم فوتبال بروند، پدر و مادر شما چه زمانی به مونیخ می‌آیند تا بازی شما را در استادیوم ببینند؟ ج - باید دید چه می‌شود، من خیلی خوشحال می‌شوم که والدین خود را ببینم اما متاسفانه پدر من از سفر کردن با هواپیما می‌ترسد.

س - آیا پدر و مادر، شما را تشویق کردند که فوتبالیست بشوید؟ ج - شرایط خانوادگی ما متوسط است، پدر من کارمند بود و مادرم نیز زنی خانه دار، به همین دلیل اینکه من می‌خواستم یک بازیکن فوتبال باشم و فوتبال را بعنوان شغلی برای آینده خود برگزینم، موضوع اصلی خانواده ما نبود.

س - شما کجا توانستید تکنیک عالی خود را در فوتبال بدست آوردید؟ ج - من فوتبال را در بازیهای روزمره خود در خیابان و با دوستان و سه برادرم آموختم و به‌نظرم آنجاست که انسان برای ورزش آمادگی و استحکام لازم را برای بازی بدست می‌آورد.

س - بعد از کمپ آمادگی سختی که پشت سرگذاشتید، به نظر می‌رسد در حال حاضر در فرم عالی هستید، شما می‌توانید هم تهاجمی، هم چپ، هم راست و هم دفاعی بازی کنید. آیا این استعداد همه‌فن حریف شما مادرزادی است و یا شما برای آن تمرین کرده‌اید؟
ج - اگر فلیکس ماگات (سرمربی تیم بایرن مونیخ) از من بخواهد، در پست دروازه‌بانی هم بازی خواهم کرد، همانطور که برادر من بازی خود را بعنوان دروازه‌بان شروع کرد.

من در ابتدا یک بازیکن راست پا بودم و برای همین هم در واقع برای بازی با پای چپ کمبودهایی داشتم ولی آن قدر تمرین کردم که پای چپ ضعیفم به خوبی پای راست شد، اما در رابطه با وضعیت فرم بدنی خودم احساس می‌کنم در حدود ‪ ۶۰‬تا ‪ ۷۰‬درصد در آمادگی قرار دارم.

س - چه انگیزه‌ای برای بازی فوتبال به صورت حرفه‌ای داشتید؟ ج - اگر کسی انگیزه نداشته باشد، نمی‌تواند هیچ وقت یک فوتبالیست خوب بشود اما آیا شما کسی را می‌شناسید که از یک خانواده متمول موفقیت بزرگی در فوتبال کسب کرده باشد ؟
س- شما در سال ‪ ۲۰۰۴‬بعنوان بازیکن سال آسیا انتخاب شدید و مردم، شما را بعنوان مارادونای آسیا می‌شناسند آیا این موجب غرور شما می‌شود؟ ج - چطور می‌شود مرا با "دیه گو آرماندو مارادونا" مقایسه کرد، این واقعا مسخره است. مارادونا، ستاره‌ای در آسمانهای فوتبال است که قبلا وجود داشت و بعدها دیگر هیچ وقت نظیر آن وجود نخواهد داشت.

س - آیا شما هم مانند بازیکنان بایرن با مد روز پیش می‌روید؟ ج - طبعا من هم لباسهای قشنگ را دوست دارم اما فقط آن لباسهایی را که خودم از آنها خوشم بیاید، می‌پوشم.

س - در مورد موهای بلندتان بگویید؟
ج - بله، خیلی از دوستان من به من توصیه کرده‌اند آنها را کوتاه کنم، شاید روزی این کار را بکنم شاید هم نه.

س - سه آرزوی بزرگ شما ؟
ج - برای همه آدم‌ها آرزوی سلامتی می‌کنم، امیدوارم هیچ چیزی موجب رنجش آنها نشود و بالاخره اینکه یک بازیکن ثابت در تیم بایرن مونیخ باشم.
منبع : ایرنا