اخبار در مورد هاشمیان :


تاکتیک‌ دفاعى‌ تیم‌ملى‌ مشکل‌
دارد هاشمیان: بایرن‌ بهتر از یوونتوس‌ بود! به‌ جاى‌ قطر، کره‌ و ژاپن‌ بودند بیشتر گل‌ مى‌خوردیم

از وقتى‌ وحید وارد زمین‌ شد خط‌ حمله‌ تیم‌ بایرن‌ تحرک‌ بیشترى‌ مقابل‌ یوونتوس‌ پیدا کرد و حتى‌ در همان‌ دقایق‌ مى‌توانست‌ گل‌ مساوى‌ را هم‌ بزند. این‌ بازى‌ تمام‌ شد ولى‌ ماگات‌ در مورد هاشمیان‌ باید تجدیدنظر کند زیرا جاى‌ این‌ مهاجم‌ روى‌ نیمکت‌ نیست. او توانایى‌ خود را با زدن‌ 16 گل‌ در بوخوم‌ ثابت‌ کرده‌ است.

آقاوحید! کجا هستید؟

یک‌ ساعت‌ است‌ که‌ به‌ مونیخ‌ رسیده‌ایم.

بازى‌ چطور بود؟

تیم‌ ما خیلى‌ خوب‌ کار کرد و دو موقعیت‌ صددرصد گلزنى‌ داشتیم‌ که‌ متأسفانه‌ نتوانستیم‌ از آنها استفاده‌ کنیم.

نظر همه‌ کارشناسان‌ این‌ بود که‌ شما باید زودتر به‌ زمین‌ مى‌رفتید؟

نظر من‌ و کارشناسان‌ مهم‌ نیست‌ بلکه‌ این‌ نظر ماگات‌ است‌ که‌ از همه‌ مهم‌تر است. مچ‌ پایم‌ یک‌ هفته‌ تورم‌ داشت. غضروف‌ پایم‌ ضربه‌ خورده‌ بود و خونریزى‌ داشت‌ اما با کمک‌ دکترها به‌ این‌ بازى‌ رسیدم.

شما از مدت‌ حضورتان‌ در زمین‌ راضى‌ هستید؟

من‌ دوست‌ دارم‌ زیادتر بازى‌ کنم. در بازى‌ با شالکه‌ مچ‌ پایم‌ آسیب‌ دیده‌ بود اما در این‌ بازى‌ گفته‌ مى‌شد از ابتدا بازى‌ مى‌کنم‌ که‌ در نهایت‌ ماگات‌ به‌ این‌ نتیجه‌ رسید که‌ چون‌ بیرون‌ از خانه‌ بازى‌ داریم‌ با یک‌ مهاجم‌ کار کنیم‌ در ضمن‌ من‌ فقط‌ یک‌ جلسه‌ با بایرن‌ تمرین‌ کرده‌ بودم.

ماکاى‌ هم‌ کار خاصى‌ انجام‌ نداد.

او تنها بود. در خط‌ دفاع‌ یوونتوس‌ اسیر شده‌ بود و کسى‌ او را کمک‌ نمى‌کرد.

یووه‌ خوب‌ کار کرد؟

به‌ نظر من‌ آنها فقط‌ نتیجه‌ را گرفتند و این‌ تیم‌ باتوجه‌ به‌ مهره‌هاى‌ زیادى‌ که‌ دارد خوب‌ کار نکرد. به‌ نظرم‌ بایرن‌مونیخ‌ بهتر از آنها بود.

دو موقعیت‌ خوب‌ هم‌ شما داشتید؟

کدام‌ موقعیت‌ها؟

یک‌ شوت‌ شما را بوفون‌ گرفت‌ و دومین‌ فرصت‌ را هم‌ با ضربه‌ سر زدید؟

ضربه‌ سر را من‌ نزدم. صالح‌ حمیدزیچ‌ زد که‌ اگر رها مى‌کرد بازیکن‌ پشت‌سرش‌ گل‌ مى‌زد.

مصدومیتتان‌ چطور است‌

فعلاً‌ مچ‌ پایم‌ را باندپیچى‌ کرده‌اند و تورم‌ و درد زیادى‌ دارد اما امیدوارم‌ یکشنبه‌ بازى‌ کنم. واقعاً‌ اینجا پزشکان‌ خوبى‌ دارد فکر مى‌کردم. 3، 4 هفته‌ نمى‌رسم.

بالاک‌ چرا ضعیف‌ شده‌ است؟

بازیکن‌ بالا و پایین‌ دارد اما بالاک‌ بازیکن‌ بزرگى‌ است‌ و بسیار مفید.

ماگات‌ بعد از بازى‌ حرفى‌ نزد؟

نه. ساعت‌ 12 شب‌ رسیدیم‌ هتل. صبح‌ هم‌ بعد از تمرین‌ در ایتالیا برگشتیم‌ مونیخ.

دربى‌ فردا را مى‌بینید؟

تصور نمى‌کنم‌ چون‌ باید به‌ روستوک‌ برویم.

نظرتان‌ در مورد دربى‌ چیست؟

همیشه‌ این‌ بازى‌ حساس‌ است‌ و تماشاگران‌ زیادى‌ دارد. امیدوارم‌ این‌ بازى‌ هم‌ جذاب‌ شود اما خیلى‌ خوشحال‌ هستم‌ که‌ فوتبال‌ ایران‌ از دو قطبى‌ بودن‌ خارج‌ شده‌ و همین‌ باعث‌ پیشرفت‌ ما شده‌ است.

شرایط‌ پاس‌ هم‌ چندان‌ مناسب‌ نیست؟

بازى‌ آنها را مقابل‌ استقلال‌ دیدم. معمولاً‌ وقتى‌ تیمى‌ قهرمان‌ مى‌شود رقبا خیلى‌ سفت‌ و سخت‌ با او روبرو مى‌شوند اما پاس‌ بازیکنان‌ خوبى‌ دارد و به‌ مرور زمان‌ بهتر مى‌شود.

تیم‌ملى‌ هم‌ قطر را برد و به‌ دور بعد صعود کردیم.

خدا را شکر. بازى‌ سختى‌ بود. بعد از گلى‌ که‌ زدیم، دچار مشکل‌ شدیم. تاکتیک‌ دفاعى‌ تیم‌ کمى‌ مشکل‌ دارد. قطر تیم‌ پرقدرتى‌ نیست‌ و شاید اگر ژاپن‌ و کره‌ حریفان‌ ما بودند بیشتر گل‌ مى‌خوردیم!


هاشمیان‌ یکشنبه‌ مقابل‌ روستوک‌

وحید هاشمیان‌ در بازى‌ با یوونتوس‌ از زمانى‌ که‌ در ترکیب‌ تیم‌ بایرن‌ قرار گرفت‌ بسیار مفید ظاهر شد و حتى‌ مى‌توانست‌ گل‌ مساوى‌ را هم‌ به‌ ثمر برساند.

ماگات‌ نیز از عملکرد هاشمیان‌ در این‌ بازى‌ بسیار راضى‌ است‌ و با بهبودى‌ پاى‌ وحید او را در بازى‌ با روستوک‌ از ابتدا در ترکیب‌ تیم‌ بایرن‌مونیخ‌ قرار خواهد داد.

شرایط‌ تیم‌ بایرن‌ در حال‌ حاضر چندان‌ مساعد نیست‌ و ماگات‌ در این‌ بازى‌ از هاشمیان‌ فقط‌ گل‌ مى‌خواهد.