کلن ۱ : ۲ بایرن | یوونتوس : بایرن مونیخ






Fc Juventus Turin Vs Fc Bayern Munchen High Light

خوب بایرن مونیخ هم با حساب دو بر یک مقابل یوونتوس در خانه حریف مغلوب شد تا دو تیم در مجموع بازی رفت و برگشت به نتیجه سه سه مساوی برسند٬بیشتر از این علاقه ای ندارم تا در باره این بازی بنویسم٫اینم از لحظات حساس و دیدنی بازی که بازم ستاره خانم یکی از بایرن های با تعصب از بلژریک مثل همیشه زحمت آپلودش رو کشیدن٫حجم این فایل حدود بیست مگ هست و از این صفحه میتونید دانلودش کنید.




 Exclusive video preview

فیلم مصاحبه با ماگات و بالاک در تورین و تمرینات بایرن در شهر تورین به حجم هشت مگابایت٫برای دانلود این صفحه رو باز کنید.(با سپاس فراوان از ستاره جان)

ترکیب احتمالی دو تیم






داور بازی:لوبوس میشل



بایرن مونیخ چهارشنبه این هفته باید خارج از خانه در ادامه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در شهر تورین و ورزشگاه دل آلپی میهمان تیم اول این شهر یعنی یوونتوس باشد٫بایرن در دیدار رفت و طی یک بازی برتر و حساب شده توانست با نتیجه دو بر یک حریف ایتالیایی خود رو شکست دهد و با نه امتیاز از سه بازی به تنهایی تیم اول گروه الف جام باشگاههای اروپا باشد.

دیدار دو تیم در فصل گذشته

در شب نوزدهم اکبتر ۲۰۰۴ تیم یوونتوس در خانه خود یعنی دل آلپی موفق شد با تک گل دقیقه هفتاد پنجم پاول ندود هافبک اهل جمهوری چک خود بر بایرن مونیخ غلبه کند.دیدار برگشت که  سوم نوامبر در شهر مونیخ و در ورزشگاه قبلی بایرن یعنی المپیک استادیوم برگذار شد٫تیم یوونتوس به مانند دیدار رفت در تورین با تک گل دقیقه نود الکس دل پیرو به پیروزی رسید.

آمار بازیهای یوونتوس با تیم های آلمانی

تیم فوتبال یوونتوس در مجموع تا به حال هجده بار با باشگاه آلمانی در رقابتهای رسمی یوفا رقابت کرده که یوونتوس سیزده بار به پیروزی رسیده٫دو بازی یووه با تیم های آلمانی به تساوی رسیده و تنها سه برد از آن تیم های آلمانی بوده است.

بازگشت ژرمن ها

بین سالهای هزار و نهصد و نود تا دو هزار تیم های آلمانی به طور کاملآ مساوی در استادیوم خانگی یوونتوس(دل آلپی)صاحب برد٫تساوی و شکست شده اند.طی این ده سال گذشته سه برد٫سه باخت و سه تساوی کارنامه تیم های آلمانی در دل آلپی بوده است.این در حالی است که یوونتوس دو مرتبه در دل آلپی مغلوب تیم هامبورگ شده و یک بار هم مقابل بروسیا دورتموند تن به شکست داده است.نکته جالب اینجاست که هر بار که یووه به یکی از این تیم با باحته در یک قدمی کسب یک عنوان و یا جامی قرار داشته که از اون محروم مانده.

هامبورگ و یوونتوس

اولین پیروزی هامبورگ در دل آلپی برابر یووه بر میگرده به فصل ۹۰/۱۹۸۹ و مرحله نیمه پایانی جام یوفا که هامبورگ در بازی رفت با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید٫هرچند که در بازی بر گشت با باخت دو بر هیچ مقابل یووه از گردونه رقابتها کنار رفت.پیروزی بعدی هامبورگ در دل آلپی شهر تورین بر میگرده به فصل ۰۱/۲۰۰۰ که هامبورگ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اورپا موفق باشد با هنر نمایی مهدوی کیا با نتیجه سه بر یک حریف ایتالیایی خودش رو سکشت بده٫در اون دیدار زیبا و جذاب مهدوی کیا برای هامبورگ یک گل زد٫یک گل ساخت و یک پنالتی گرفت از حریف.

دورتموند و یوونتوس

این بازی به طور حتم تا مدتهایی زیادی در ذهن هر بیانکونری خواهد ماند٫یووه در فینال لیگ قهرمانان اروپا با مربی گری مارچلو لیپی در ورزشگاه المپیک شهر مونیخ مغلوب دورتموند اتمار هیتسلیفد شد٫در اون فصل تیم دورتموند در مرحله نیمه نهایی تیم آژاکسیو رو در بازی رفت با نتیجه سه بر یک مغلوب کرد و در بازی برگشت هم با یک گل به پیروزی رسید.یوونتوس هم در این مرحله در بازی رفت با روزنبرگ نروژ یک یک مساوی کرد و در بازی برگشت یک بر هیچ پیروز شد.در مرحله نیمه پایانی۲/۱ دورتموند با نتایج مشابه یک بر صفر در بازی رفت و برگشت مقابل منچستر به پیروزی رسید.و گام به فینال این رقابتها گذاشت.از سوی دیگر تیم یووه هم با پیروزی پر گل شش بر دو در مجموع به فینال رسید.و در فینال این دورتموند بود که با نتیجه سه بر یک حریف خود رو شکست داد و همراه با اتمار هیتسفیلد قهرمان اروپا شد و این قهرمانی آغاز راه مردی سوئیسی بود.



بایر لورکوزن و یوونتوس

در فصل ۰۲/۲۰۰۱ تیم یوونتوس در تورین موفق شد در دوم گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم بایر لورکوزن رو با دو گل دیوید ترزگه و گل الکس دل پیرو و ایگور تودور با نتیجه قاطع چهار بر هیچ شکست بده.و درنهایت دو تیم یووه و بایر لورکوزن بودند که به مرحله بعدی رقابتها راه یافتند ولی این بایر لورکوزن بود که در در شهر گلاسکو و ورزشگاه همپتون پارک به همراه رئال مادرید برگذار کننده دیدار فینال بودند.

نتایج بایرن مقابل تیمهای ایتالیایی

دیدار چهار شنبه بایرن و یووه هشتمین بازی بایرن مونیخ با یک تیم ایتالیایی هست٫بایرن مونیخ در هفت دیدار گذشته خود مقابل تیم های ایتالیایی دو بار به پیروزی رسیده و پنج بار تن به شکست داده.دو پیروزی مقابل تیم آس رم در فصل ۸۵/۱۹۸۴ در جام برندگان یوفا یا همون سوپر جام یوفا٫بایرن در مجموع با نتیجه چهار بر یک تیم آس رم رو شکست میده.پیروزی دیگر بایرن مونیخ مقایب یک تیم ایتالیایی بر میگرده به فصل ۸۹/۱۹۸۸ و دور سوم جام یوفا که بایرن مونیخ با نتیجه سه بر یک مقابل تیم اینتر میلان به برتری میرسه.بعد از پیروزی بایرن مقابل تیم اینتر در فصل ۸۹/۱۹۸۸ پنج بار متوالی تیم های آلمانی پشت سر هم مقابل تیم های ایتالیایی شکست رو تجربه کردن.

روکه سانتاکروز مصدوم شد!



روکه سانتا کروز مهاجم بیست و چهارساله و اهل پاراگوئه بایرن مونیخ که مدتی پیش تر از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده بود٫به طور مجدد دچار یک مصدومیت نافرم شد.سانتا کروز که در بازی روز شنبه بایرن مونیخ مقابل تیم کلن به میدان رفته بود از ناحیه زانوی پای راست دچار آسیب دیدگی شده است. بنا به گفته دکتر مولر پزشک تیم بایرن او به مدت شش ماه از میادین و مسابقات دور خواهند ماند.کروز که تا اینجای فصل برای بایرن سه گل به ثمر رسانده است در اکثر بازیهای بایرن به همراه روی ماکای خط حمله بایرن را تشکیل می دادند.فلیکس ماگات از این مصدومیت کروز به عنوان یک شک در تیم یاد میکند.قرار است سانتا کروز آخر هفته مونیخ رو به مقصد ایالات متحده ترک کند تا زیر نظر دکتر ریچارد استدمن معالجات خود رو ادامه دهد.پیش از این الیور کان٫حسن سالحمیدزیچ٫آندریاس گولریتز و فلیپ لام زیر نظر این دکتر امریکایی معالجه شده اند.






High Light بازی٫به حجم بیست و نه مگابات٫و کیفیتی عالی.تا قدیمی نشده از دست ندید٫با تشکر ویژه از ستاره.برای دونلود این صفحه رو باز کنید

به سکوت سرد زمان
به خزان زرد زمان
نه زمان را درد کسی
نه کسی را درد زمان
بهار مردمی ها طی شد
زمان مهربانی طی شد
آه از این دم سردیها، خدایا
نه امیدی در دل من
که گشاید مشکل من
نه فروغ روی مهی
که فروزد محفل من
نه همزبان دردآگاهی
که ناله ای خرد با آهی
داد از این بی دردیها، خدایا
نه صفایی ز دمسازی به جام می
که گرد غم ز دل شوید
که بگویم راز پنهان
که چه دردی دارم بر جان
وای از این بی همرازی خدایا
وه که به حسرت عمر گرانی سر شد
همچو شراری از دل آذر بر شد و خاکستر شد
یک نفس زد و هدر شد
یک نفس زد و هدر شد
روزگار من به سر شد
چنگی عشقم راه جنون زد
مردم چشمم جام به خون زد
آه .. دلبرم زنا شکیبی
با فسون خود فریبی
چه فسون نافرجامی
به امید بی انجامی
وای از این افسون سازی، خدایا



سر انجام پس هموار شدن مشکلات متعددی که باعث میشد من نتونم وبلاگ رو آپ دیت کنم و چیزی بنویسم بعد از گذشت مدت زیادی شروع به نوشتن میکنم٫راستش در طی این چند وقته که از دنیای اینترنت و بلاگری دور بودم و حتی چون سیستمم خراب بود نمی تونستم از کامپیوتر استفاده کنم چیزهای خیلی زیادی متوجه شدم٫مثلآ فهمیدم که من چه قدر به بلاگ وابسطه شدم٫و واقعآ نمیتونم خودم رو از بلاگ جدا کنم و اینکه توی این مدت بدون بلاگ دپرس و افسرده شده بودم به نظر من این چیزا فقط باعث میشه تا آدم از اون تنهایی و بدبختی هاش کمی فاصله بگیره و لا اقل اینکه کمی دلمشغولی پیدا میکنه٫خوب فکر میکنم بهتره بریم سراغ همون بایرن مونیخ خودمون که توی این چند هفته داره کولاک میکنه٫در ضمن تا یادم نشده در مورد اون شعر بالا هم بگم که شاعرش جواد آذر هست و استاد شجریان با آهنگی که برای این شعر ساخته و با صدای بی نظیرش خونده این ترانه رو در آلبوم سرو چمان٫به یکی از تصنیف های مورد علاقمه من تبدیل کرده. و اما بایرن مونیخ در این چند هفته که من نتونستم آپ دیت کنم در ورزشگاه گرزن کرشن مقابل تیم شالکه صفر چهار یک بر یک متوقف شده و بایرن در اون بازی چندین موقعیت رو توسط ماکای گل نکرد و در نهایت هم به خاطر اشتباه باستیان اشتایگر که اصلآ یک هافبک هجومی هست و به خاطر اینکه لیزا شرایط بازی رو نداره و لام هم که هنوز مصدوم هست در پست غیر تخصصی دفاع چپ بازی میکنه یک پنالتی در دقیقه نود به شالکه ای ها داد و در نهایت هم بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و اما اشتایگر که مقصر اصلی این نتیجه بود انصافأ در طول نود دقیقه خیلی خوب در اون پست دفاعی بازی کرد اما....
سه روز بعد از بازی با شالکه بایرن در خانه میزبان یوونتوس پر آوازه بود٫در اون دیدار هم بایرن موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف ایتالیایی خودش رو شکست بده و با نه امتیاز تیم اول گروه الف رقابتهای لیگ قهرمانان بشه٫بعد از بازی با یووه٫بایرن مونیخ در ادامه رقابتهای بوندس لیگا میزبان دویسبورگ بود که مهمترین نکته اون بازی عدم گلزنی روی ماکای بود٫بایرن با چهار گل حریف ته جدولی خودش رو له کرد اما باز هم ماکای ناکام چند هفته اخیر بایرن در امر گلزنی نا موفق بود.بعد از این بازی بایرن چهار روز بعد باید در دور دوم جام حذفی آلمان یا DFB Pokal خارج از خانه به مصاف تیم دسته دومی ارزگیبرگ میرفت٫بایرن مونیخ این بازی به لطف گل دقیقه هشتاد میشائیل بالاک با یک پیروزی خفیف به مرحله بعدی جام جذفی آلمان راه یافت.و بعد از بازی در جام حذفی بایرن دیروز در شهر کلن میهمان تیم اول این شهر یعنی اف سی کلن بود که با گلهای لوسیو در دقیقه پنجاه چهار و بالاک در دقیقه هفتاد چهار موفق شد کلن رو شکست بده تا با بیست و هشت امتیاز به تنهایی صدر نشین بوندس لیگا باشد.



آمار و ارقام










دور سوم جام حذفی آلمان قرعه کشی شد!



بر اساس این قرعه کشی تیم فوتیال بایرن مونیخ باید در مرحله سوم این رقابتهای به مصاف تیم هامبورگ برود.بایرن در این بازی باید پس از انجام سه دیدار قبلی خود که همگی خارج از خانه بود این بار در آلیانز آرنا و مونیخ به مصاف تیم بندر هامبورگ برود.دور سوم جام جرفی آلمان در روزهای بیستم و بیست یکم دسامبر برابر با سه شنبه بیست و نهم و چهار شنبه سی ام آذر ماه بر گذار خواهد شد.





نظرات 11 + ارسال نظر

سلام خوبی؟ وب لاگ پرباری داری . منتظر حضورت در دفتر عشق هستم.... میای؟ التماس دعا.....

Setareh 1384,08,09 ساعت 12:37 ب.ظ

sallam ..
be omide piroozi Bayern moghabele Juventus

کماندو 1384,08,09 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام. آدرس میلتو نداشتم و لینک اون آمار رو همینجا میذارم. البته میخواستم آمار بازیای یووه با تیمای آلمانی رو هم بذارم که خودت بطور کامل و مبسوط گذاشتی! بدجوری منو یاد اون بازیا با هامبورگ انداحتی!! چیکار کرد مهدوی کیا و چه گندی زد زیدان! نمیدونم بهترین بازی مهدوی کیا بود یا نه٬ اما مطمئنا بدترین بازی زیدان برای یووه بود! بگذریم. اینم لینک مورد نظر: http://www.juventus.com/it/news/detail.aspx?lml_language_id=0&trs_id=1200000&ID=6050 چون مطلبش ایتالیائیه٬ فک کنم لازم باشه که یه توضیحی بدم: بعد از نوشتن نتیجه سه بازی رسمی٬ بازیای دوستانه رو نوشته که اولیش بمناسبت خداحافظی اوگنتالر بوده تو الیمپیا٬ دومیش بمناسبت صد سالگی باشگاه زوریخ تو زوریخ و سومیشم یه دوستانه ی معمولی تو تورنتو. فک نکنم به آمار وبسایت رسمی باشگاه یوونتوس شک داشته باشی٬ اما همونطور که تو میل گفتم٬ این آمار و هر آمار دیگه ای فقط ارزش تاریخی داره و بس. خوش باشی. فعلا بای.

احمد 1384,08,10 ساعت 07:47 ق.ظ http://www.allianz-medley.blogfa.com

سلام به امیر خان بابا ترکوندی به منم یه سری بزن بعدشم آقای کومندو ول کن دیگه پینوکیو بعدد ۲۰اندی قسمت چوب بود آدم شد ولی شما نه

احمد 1384,08,10 ساعت 07:52 ق.ظ http://www.allianz-medley.blogfa.com

راستی به امید پیروزیه دوباره بایرن که شب عید به ما یه حال بده

ایمان 1384,08,10 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام به همگی
بابا وبلاگو ترکوندی چیکار میکنی!
بله سانتاکروز هم دوباره راهی سفر شد مثل همیشه حالا باید منتظر پیزارو و زوج ان ماکای بود راستی این قد در مورد ماکای گفتی گل نزن که عرق رو پیشونی ما نشست.
بایرن پیروزه یوه بره دنبال کارش.
بای

مینا 1384,08,10 ساعت 07:37 ب.ظ

بایرنیها میتونن همه ی جام ها رو بدست بیارن , فقط باید بخوان وسعی کنن ...
به امید موفقیتهای بایرن در کلیه جام ها !!

امین 1384,08,11 ساعت 04:28 ب.ظ http://topgoal.blogfa.com

سلام. امیدوارم امشب بایرن یووه رو جر بده. ولی اونی که گفتی لینک هارو کش میری یعنی چه. نکنه می خواستی همه گلهارو یکی یکی خودم آپلود کنم.

[ بدون نام ] 1384,08,11 ساعت 10:27 ب.ظ

مرسی اصلآ فک نمیکردم آنتی یووه باشی

کماندو 1384,08,12 ساعت 01:18 ق.ظ

خب! همه چی مساوی شد و منم فقط به نتایج بسنده میکنم. تو تنها بلاگ ورزشی بدردبخور حال حاضر رو داری و امیدوارم که واقعا موفق باشی. دیگر ما را با تو کاری نیست. سعی کن یه مطلبی بنویسی که خواننده هات خوششون بیاد. بای.

سلام حق بایرن باخت نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد