اولین باخت بایرن در فصل جدید






اولآ باید بگم که با یک باخت اونم در خونه حریف آسمون به زمین نمیاد٫اما خوب متاسفانه نوار پیروزیهای پشت سر هم بایرن بالاخره پاره شد.دومآ فوتبال همینه دیگه٫یه بازی برد٫یه بازی شکست٫ همین مسئله هست که فوتبال رو غیر قابل پیش بینی و جذاب کرده٫هفته ی پیش من شنیدم که عده ای معتقد بودن این بدون باخت بودن بایرن و اینکه با هر تیمی بازی میکنه یه جورایی برنده از پیش مشخص شده باعث شده تا بوندس لیگا دیگه اون جذابیتش همیشگه ش رو نداشته باشه٫خوب حالا بایرن باخت٫بوندس لیگا جذاب شد!این حرفهای من اصلآ به معنی توجیه باخت نیست٫یه حرف خیلی قشنگی همیشه امیر حاج رضایی٫یکی از بهترین منقد های فوتبال کشور ما میزه٫او فوتبال رو به بازی اشتباهات و خطاها شبیه میدونه در واقع میگه فوتبال بازی اشتباهات هست٫هرتیمی اشتباهات کمتری رو مرتکب بشه برندس٫این حرف خیلی جای بحث داره.بایرن مقابل هامبورگ کم اشتباه نکرد و اما بلعکس تیم اونا یه تیم عالی و بدون نقص و کم اشتباه بود٫بازم میگم کم اشتباه.به نظر من در بازی روز گذشته بایرن و هامبورگ علاوه بر بازیکنان٫فلیکس ماگات هم اشتباهات بدی رو مرتکب شده٫بایرن در دقیقه ده گل خورد٫نیمه اول با همون نتیجه یعنی یک بر هیچ به پایان رسید.بایرن و تیم ماگات برای جبران نتیجه چهل و پنج دقیقه فرصت داشتند اما ماگات خیلی عجله کرد.به نظر من او اگر گوئررو و بلکل دو تعویض خودش رو کمی دیر تر٫فقط کمی دیرتر یعنی بین دقایق شصت تا هفتاد پنج انجام میداد الان بایرن حده اقل با یک امتیاز بندر هامبورگ رو ترک کرده بود.به هر ترتیب اینگونه نشد و بایرن باخت اما صدر نشین باقی موند.از طرفی نمیشه بازیهای خوب هامبورگ در هفته های گذشته رو کتمان کرد.اونا الان دوم بوندس لیگا هستن٬هر چند که به نظر نمیاد بتونن تا آخر همین طور بجنگن اما فعلآ دارن با توماس دال عالی نتیجه میگیرن.شالکه هم کم کم داره خودش رو به وردربرمن و بالاهای جدول میرسونه٫از طرفی دو تیم بایر لورکوزن و اشتوتگارت واقعا دارن ضعیف نتیجه میگرن٫در ضمن هفته آینده بایرن باید در آلیانز آرنا با مصاف ولفسبورگ برده و هفته بعدش رو در گرزنکرشن با شالکه بازی داره.اینم لحظات حساس و های لایت بازی فرانکفورت و بایرن مونیخ٫از این صفحه.


بایرن مونیخ بهترین تیم باشگاهی اورپا

این رده بندی بر اساس امتیاز برد و مساوی تیم های در رقابتهای اوپایی٫لیگ داخلی و جام حذفی هست٫و بر اساس شبکه معتبر تلوزیونی یورو اسپورت هست٫این برنامه که Top 24 Club نام داره به بررسی وضعیت تیم ها میپردازه٫همون طور که در عکس زیر میبینید بایرن مونیخ پیشتاز هست٫فکر میکنم همین قدر برای بستن دهن بعضی ها کافی باشه...


جدول بوندس لیگا



اینم یه قسمت ویژه٫عکس تعدادی از بازیکنان بایرن مونیخ٫این عکسها مربوط میشه به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا٫و برای قسمت پروفایل بازیکنان٫برای بزرگ شدن عکس روی اسم بازیکن کیک کنید.در ضمن اگر کسی تمام عکسهای بایرنی ها رو میخاد به این صفحه بره.



Oliver Kahn

 

Willy Sagnol



Lucio



Demichelis



Scholl



Ze Roberto



Ballack



 Karimi



Hargreaves



Schweinsteiger



Deisler



Makaay


Pizarro


Large

اینم یه عکس باحال از الس٫البته اینم بگم که این عکس رو یکی از بچه های بایرنی درست کرده٬در ضمن یه نکته ای رو هم بگم٫گذاشتن این عکس هیچ ربطی به بعضی نظرات نداره٫در جواب اون سوال کامیار یا همون کماندو که گفته بود من بالاخره نفهمیدم که تو از کی بایرنی بودی و این چیزا باید بگم که عزیزم٫داداشم٫فدات شم یا یقول خودمون مشهدیها یره ٫من از روز ازل بایرنی بودم چیزی از این بالاتر هست ٫ روز ازل رو هم که باید بدونی چه روزی بوده یا اینکه نه باز اونم توضیح بدم و وبلاگ رو از ورزش به سمت عرفان و فلسفه و اینجور چیزا بکشونم٫در هر صورت من یه چیزی رو باید بگم به شما٫البته منظورم از شما میتونه خیلی ها باشه نه صرفا فلانی بلکه تمام یوونتوسیها و....٫ببینید بایرن و یووه کلآ تا حالا دو بار در کل تاریخ باشگاهاشون بازی کردن٫هر دو بار هم یووه برده٫ کاری به شرایط فصل گذشته و اینکه چی شد که باختیم و اونا مفت مفت بردن ندارم٫اما من میتونم یه مقایسه ای بکنم این بازیهای این فصل بایرن و یووه رو با بازیهای چند فصل گذشته یه چیزی حدود سه الی چهار فصل گذشته بایرن و رئال٫من الان درست به خاطر ندارم چه فصلی بود٫حوصله اش رو هم ندارم برم توی سایت یوفا توی بخش آرشیو نگاه کنم ولی بازم اگر اشتابه نکنم بایرن و رئال در فصلهای ۲۰۰۰.۲۰۰۱.۲۰۰۳. بیشتر از ده پانزده بار با هم بازی کردن که اوجش برمیگرده به فصل ۲۰۰۰ که بایرن در مرحله گروهی با رئال بازی داشت و در برنابئو رئال رو چهار بر یک برد و در مونیخ چهار بر دو پیروز شد و باز در مراحل بعدی  با اونا بازی کرد٫خلاصه منظور من اینکه اون زمانا بایرن و رئال همیشه در لیگ قهرمانان به هم میخوردن حالا هم به نظر من هنوز اول راه بایرن و یووه هست٫هنوز ما با ....تورین خیلی کار داریم.در مورد کریمی و بایرن و رفاقم که امیدوار بودی اونا از چند سال قبلتر بایرنی بوده باشن اون دیگه به خودشون ربط داره ولی به عنوان یک بایرنی و ایرانی هرگز از ورود یک بازیکن ایرانی به بایرن بر خلاف خیلی ها خوشحال نشدم.این حرف رو من بارها تکرار کردم و خوب مشکل از خودت که کم به اینجا سر میزنی،دلیلشم هم اینکه وقتی که یک ایرانی به تیمی مثل بایرن مونیخ میاد باعث میده تا عده ای به صرفآ به خاطر حضور اون بازیکن به بایرن علاقه مند بشن و خوب خودت هم بهتر از من میدونی که این نوع هوادارها فصلی هستن٫یه مسئله ی دیگه هم هست اونم پخش تلوزیونی بوندس لیگاس٫میخام صد سال سیاه شبکه شیخی٫ملی٫رسمی٫دولتی هرچی میخای اسمشو بذار بوندس لیگا پخش نکنه٫همون بهتره که بشینیم از یک شبکه خارجی نگاه کنیم ولی مجبور نباشیم گزارش چرت و مزخرف عده ای رو تحمل کنیم و تازه همین پخش تلوزیونی هم در جذب طرفدار خیلی تاثیر داره.جواب همه سوالت هم در مورد Ranking ُTop 24 Club بله هست٫ببین اگه به این آمار شک داری میتونی بری و از اینجا خودت ببینی٫به این صفحه هم برو تا نحوه محاسبه و نحوه امتیاز دهی به تیم ها رو بیبینی اگه تو یه زمانی طرفداری دورتموند بودی٫زمانی که با اتمار هیتسفیلد در المپیک مونیخ سال نود هفت جام رو از دست دادید(یووه قهرمان نشد) من هیچ وقت طرفدار تیم دیگه ای نبودم.در مورد باستیان شوئن اشتایگر که شماره سی و یک میپوشه هم باید بگم که تا سی ام ژوئن ۲۰۰۹ با بایرن قرارداد داره و حالاها باید فکرشو از سرت بیرون کنی٫مطمئنآ اون ضربه ای که با پای چپ در المپیک مونیخ در دقایق اولیه بازی به دیرک دروازه بوفون کوبید رو فراموش نکردی!!!.۲) واقعا بردن بایرن به اندازه ی ۱۰۰۰۰ لیتر آبجوی ناب می ارزید؟! من که بعید می دونم! کاش به یووه هم از اینا بدن!من واقعا این بخش از صحبتت رو حالیم نشد که چی گفتی!منم فکر نمیکنم که توهینی کرده باشم.حرف آخر٫شما یوونتوسی هستی و خوب  منم بایرنی هستم هردو طرفدار تیم ملی همون کشور هم هستیم.بالاتر گفتم هنوز مدت زمان زیادی از برخورد واقعی دو تیم ما با هم نمگیذره و نمیشه فقط به خاطر دو برد یک بر هیچ خفیف موضع گرفت پس تیم ملی و افتخارات ملی مهمترین و بهترین گزینه برای اثبات خیلی چیزا میتونه باشه٫خیلی کوتاه و مختصر به افتخارت آلمان و ایتالیا در بزرگترین و مهمترین رقابتهای جهانی فوتبال یعنی جام جهانی اشاره میکنم.آلمان٫سه قهرمانی و چهار نائب قهرمانی.ایتالیا فقط دو قهرمانی و دو نائب قهرمانی و آخرینشم برمیگره به سال ۹۴ یعنی یازده سال پیش اما آلمان همین چند سال پیش یکی از عناوین نائب قهرمانی جهان رو به دست آورد٫این از این٫در مورد لیگ قهرمانان هم اوضاع همین طوره٫اگه از لحاظ دیگه بخای به این قضبه نگاه کنی٫میتونی چنتا شخصیت برتر فوتبال ایتالیا رو که هم سطح فرانتس بکن باوئر باشن رو به من بگی٫لابد دینو زوف و....٫تا سال ۲۰۰۷ که انتخابات یوفا برای پست ریاست این نهاد هست خوب صفا کند که بعدش فرانتس رئیسه دور دور آلمان ها میشه. و اما استادیوم٫آقا این چه وضع استادیوم٫ آقای کماندو٫بخدا خجالت داره وقی که عکس دل آلپی رو میبینم یاد قرون وستا و زمانی ناپلئون بناپارت می افتم٫خدایی خودت این زیر ببین مقایسه کن٫البته درسته بیرون از ورزشگاه دل آلپی ای بگی نگی یه کم قشنگه ولی نه زیاد٫در ضمن قرار داد با اون شرکت امریکایی به کجا رسید؟



این عکسی که این زیر میبینی ورزشگاه خدابیامرز المپیک مونیخه٫همون جایی که به دورتموند باختید٫یادت میاد که٫ببین وجدانا وقتی که اینو میبینی و با بالایی مقایسه میکنی.......٫تازه این همون طوری که گفتم ورزشگاه قبلیمون

           
حالا اینو ببین٫نظرت در باره این چیه٫تا حالا در کل تاریخ باشگاه یووه اینقدر جمعیت به دل آلپی اومده٫نه جدی میگم اصلآ وقتی که وضعیت ورزشگاه و استقبال ملت از بازی های خانگی رو مورد بررسی قرار میدی بایرن کاملآ یه سر و گردن از یووه و این جور تیما بالاس٫از ابتدای فصل بایرن هرچی بازی در آلیانز داشته ورزشگاه شصد و شش هزار هفتصد نفر رو فیکس کشونده به ورزشگاه٫اصلا بذار یه چیزه دیگه بهت بگم٫میدونی بلیط تمام بازیهای بایرن در آلیانز تا سال ۲۰۱۰ به فروش رسیده٫میدونی این یعنی چیه٫در مورد منبع خبر هم اگر اشتباه نکنم در جهان فوتبال خوندم.در ضمن اگر دوست داری بازم عکس(کاغد دیواری) از آلیانز آرنا ببینی به این صفحات از وبلاگ برو٫صفحه اول٫صفحه دوم٫صفحه سوم



Download 1024x768

خبر کوتاه

کارل هاینس رومنیگه پنجاه ساله شد

     

نظرات 23 + ارسال نظر
احمد 1384,07,03 ساعت 08:27 ق.ظ http://www.allianz-medley.blogfa.com

سلام امیر جان گل کارت درست مرسی از عکسها و در ضمن مرسی از اون آمار دیگه امیدوارم همگیه تیمی خفشن

محمدـ۱۳ 1384,07,03 ساعت 08:28 ق.ظ http://fcbayern.blogfa.com

سلام به همگی
اشکال نداره این باخت لازم بود تا بازیکنان به خودشون بیان. این هفته بلافیشو سر بروخه در میاریم.

ایمان 1384,07,03 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام
امیدوارم که حال همگی خوب باشه واین باخت بلایی سر کسی درنیاورده باشه
یک خبر ایده ال اینکه تا شب یکشنبه سایت بایرن مقصر اصلی در گل اول رو کریمی اعلام کرد اما صبح روز بعدش یعنی یکشنبه خبری نبود و ان خبر کجا رفت معلوم نیست این در حالیست که برخی روزنامه های ایرانی تکل بد کریمی رو اشاره کرده اند ولی خبری از مقصر اصلی نیست به هر حال من از این نتبجه راضی هستم تا تیم خودش رو برای باشگاههای اروپا بهتر آماده کنه در ضمن از دوست عزیزم که این عکس هارو در اختیار من واستفاده بقیه قرار دادند ممنونم
همیشه من میگفتم که نفر بعدی مثلا فرانکفورت این دفعه نگفتم دیدی چیشد !
خوب در اخر این هفته با بروخه کار داریم بالاک داره خودشو اماده میکنه ماکای هم داره اماده میشه
به امید سرافرازی بایرن و طرفداران ان
خدانگهدار همگی

کماندو 1384,07,03 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام. چطوری؟ راستیاتش حوصله م سر رفته بود و اومدم اینجا! نمیدونم‌٬ شاید دفعه ی سوم باشه یا چهارم که اینجا رو میبینم. فرق مشهودش با دفعه ی قبل که چند ماه قبل بود اینه که خواننده هات و کامنتات خیلی بیشتر شدن. خودت که نگفتی کی طرفدار بایرن و آلمان شدی. نمیدونم٬ شاید فک کردی که مورد مسخره ایه و ممکنه باعث تمسخر بشه!! بهرحال فک کنم حداقل دو سه سالی سابقه داشته باشی. ولی امیدوارم که رفیقات از چند سال قبل از اومدن کریمی طرفدار بایرن بوده باشن! انگار امسال تعداد بایرنیای ایران چندین برابر شدن که البته به همین راحتی هم میشه طی سالای بعد کم و کمتر بشن! بهرحال مهم تعداد طرفدارای یه تیم در سطح جهان و البته تو کشور خودشه و نه تو ایران و خاورمیانه و شرق آسیا! و از اون مهمتر هم اعتباریه که یه تیم باید تو اروپا داشته باشه که بایرن هم داره. حیف این فن در فارت که تو بوندسلیگاست. (ربط؟!) این آمار یوغواسپرت رو که دادی٬ با تعداد بازیای مساوی برای تیما در نظر گرفته شده دیگه؟ و از اون مهمتر٬ اعتبار و ارزش برد تو بوندسلیگا با سری آ و پرمیرشیپ یکی در نظر گرفته شده؟!! بیخیال! خیلی احمقانه و غیر ممکنه٬ اما بایرن باید از بوندسلیگا در بیاد٬ باید! یه زمانی طرفدار دورتموند بودم٬ حتی اونزمان که پدر یوونتوسو در آورد! دو نکته میگم و رفع زحمت میکنم. ۱) این بازیکن شماره ی ۳۱ که نمیخوام اسمشو بگم چون مطمئنم که اشتباه تلفظ میکنم٬‌ به اندازه ی کل خط میانی بایرن بجز بالاک می ارزه. حتی یه دقیقه هم نباید نیمکت نشین باشه٬ کاش میشد بیارمش یووه!! ۲) واقعا بردن بایرن به اندازه ی ۱۰۰۰۰ لیتر آبجوی ناب می ارزید؟! من که بعید می دونم! کاش به یووه هم از اینا بدن! خب دیگه همین! من روی صحبتم با تو بود و نه با دوستات که نه من اونا رو میشناسم و نه اونا منو. در ضمن فک نمیکنم که فحش داده یا توهینی کرده باشه و حتی چیزی غیر از حقیقت رو گفته باشم! بهرحال اگه دوست داشتی که در جوابم چیزی بگی٬ بهتره که تو همین صفحه باشه تا بعدا بخونم. میدونی که دیگه تو مسنجر هم نیستم و چهار کلمه ی این مدلی هم ارزش میل زدن نداره. البته همه ی اینا در صورتیه که بخوای جواب بدی. خوش باشی. بای.

a bayern fan 1384,07,03 ساعت 04:32 ب.ظ http://kafshdozak.blogfa.com

سلام
بایرن به این شکست نیاز داشت تا تلخی مزه شکست را فراموش نکنه و یادش نره که حتی اون هم می تونه شکست بخوره. اگر به نتایج چند هفته گذشته یک نگاهی بی اندازیم میبینیم همش ۱-۰ برده. وقتی یک تیمی مثل بایرن به تیمی مثل فرانکقورت بخواد به سختی و فقط با یک گل به پیروزی برسه اون وقت مقابل یووه می خواهد چند گل بزند؟
از عکسها یک دنیا ممنون

امیر بایرنی 1384,07,04 ساعت 07:53 ق.ظ http://www

سلام نعلیکم

چون میخاستم عکس بذارم ترجیح دادم جوابت رو اونجا بدم٫البته از جمله میخاستم جوابت رو بدم برداشت بد نکنی ها

محمدـ۱۳ 1384,07,04 ساعت 08:13 ق.ظ http://fcbayern.blogfa.com

سلام به همگی.
امیر جان اگه اجازه بدی من فقط در یک کلام جواب این آقای کماندو رو بدم: اینکه بازی بایرن مونیخ - یوونتوس رو حتمآ نگاه کن.
اونجا قدرت دوتا تیم مشخص میشه.

محبوبه 1384,07,04 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام.من یه بایرنی ام خیلی خوشحالم که وبلگ شمارو پیدا کردم.در مورد باخت بایرن از هامبورگ همون حرف الیور کان رو میزنم که هامبورگیا باید صبر کنن تا آخر فصل تا ببینن کدوم تیم خوشحالی میکنه.
ضمنا ممنون از عکسا .خیلی جالب بود.

کماندو(۱) 1384,07,05 ساعت 12:55 ق.ظ

خب سلام! اگه میدونستم بخاطر کمتر از ۱۰ خط کامنت من (تو صفحه ی مکسیمایزد) که بیشترشم حرفا و تعارفات احمقانه ی ایرانی بود٬ به خودت زحمت نوشتن نزدیک ۴۰ خط و گذاشتن عکس رو میدی٬ مطمئن باش که این ظلم رو در حقت نمیکردم. الانم ضمن اینکه مثل همیشه زیاد مقدمه چینی میکنم و کمم به حاشیه نمیرم٬ سعی میکنم جوابام خیلی مختصر باشه و مثلا در ازای هر پنج شش خطت٬ من یه خط بگم! حله؟! خب از همون بالا شروع میکنم.

۱) عکس باحالی بود. ۲) این روز ازل فقط به اسلام مربوط میشه و یا برای شیعیانه؟!! (کاش واقعیتو میگفتی و کاش برای خیلی چیزات ارزش بیشتری قائل میبودی!) ۳) آره! یووه فصل پیش بایرن رو خیلی شانسی برد٬ مخصوصا تو آلمان. تو این فصل هم ممکنه هر اتفاقی بیفته٬ اصلا ممکنه که یووه یا بایرن با اختلاف ۱۰ گل ببرن!! (حالا!) ولی خب قرار نیست که بعدش کسی بگه که تیم بازنده از اول هیچی نبوده و الانم هیچی نیست و دیگه هم هیچی نخواهد بود. اما میشه گفت که مثلا یووه بایرن رو له کرد یا برعکسش! که اونم موقته.

کماندو ۲ 1384,07,05 ساعت 01:05 ق.ظ

۴) کوتاه بیا! تو اون سه فصل که پونزده بار نشد!! اون ... مثلا حرف بی تربیتی بود؟!‌ ۵) واقعا خیلی خوشحال شدم که یووه بازم با بایرن هم گروه شد. حداقل مزیتش اینه که تلویزیون دو بازیشونو میذاره. یه مزیت کوچولوی دیگه م داره. اونم اینه که یا بایرن میتونه انتقام بگیره و دلش خنک میشه و نفرت احتمالی هواداراشون از یووه هم کمتر میشه٬ یا اینکه بازم مث پارسال میشه و ایندفعه واقعا بایرنیا عقده ای میشن که خب اینم بد نیس! ۶) صفحه ها رو دیدم. اعتبار این رنکینگ اینقدر بالاست که تمام اون لیگا رو یکی در نظر گرفته بود! حله!! موردی نداره! و شکی هم نیست که بایرن امسال تو لیگ آلمان عالی نتیجه گرفته٬ هم امسال و هم آخرای فصل قبل. ۷) اون ۳۱ که فک کنم تو تیم ملی ۷ میپوشه٬ خیلی عالیه. روش کار کنین٬ جدی میگم. ۸) Last week, a German brewery jumped on the Bundesliga bandwagon and offered 10,000 liters, or 2,640 gallons, of free beer to supporters of the first team to beat Munich دیگه لطفا اگه خواستی بیشتر بدونی٬ خودت دنبالش باش! (متاسفانه هیچوقت میکس حروف انگلیسی و فارسی با اعداد مث آدم در نمیاد!) ۹) آقا پس میگم یه کاری کنیم. پس همه بیان طرفدار برزیل و رئال و احیانا آلمان و میلان بشن و بقیه ی تیمام کشک دیگه؟! منطقت کاملا مشهدی بود! ۱۰) نه٬ ایتالیا نه مث بکنبائر داره و نه مث گنده تراشو! از نظر صنعت و غیره هم که کاملا وضعش در مقایسه با آلمان مشخصه. تازه مرکل هم نداره!! ۱۱) همه ی دنیا از شما عذر میخوان٬ چون اونا تابحال فک میکردن که ایتالیا به غیر از سالای ۳۴ و ۳۸ ٬ تو سال ۸۲ هم قهرمان جهان شده! راستی در مورد لیگ قهرمانانم همینطوره؟!‌ اینجا منظورت مقایسه ی کشورا بود یا دو تیم؟!!

کماندو ۳ 1384,07,05 ساعت 01:08 ق.ظ

۱۲) والا من که زمان ناپولین نبودم و استادیوماشونو ندیدم٬ ولی خوشم میاد که یوونتوس بدون تماشاگر و بدون استادیوم مدرن و بدون آلمانی بودن و بدون پیش فروش درست و حسابی بلیط و با بلیطای یک یورئی(!!)‌ و ۵ هزار نفر تماشاگر و ...٬ بایرن که هیچی٬ گنده تراش (میلان٬ رئال٬ بارسا و ...) رو میبره و فقط این چند ساله بدجوری جلوی منچستر کم آورده! ۱۳) ته تهش بگم که به غیر از تعداد قهرمانیای سری آ٬ یووه چیز خاصی نداره که از نظر آماری بین حتی ۵ تیم برتر اروپا باشه. ایتالیام از نظر آماری نمیتونه بالاتر از سوم جهان باشه که تازه اونم اگه تا چن سال دیگه از دستش نده! قرارداد آمریکائی رو هم متاسفانه فرصت نشد که پیگیری کنم! خواستم از نظر آماری حرفاتو تکمیل کرده باشم!

خب مثل اینکه از نظر مقدار یه چیزی شبیه مال خودت شد! اگه منو بشناسی که فک کنم تو این زمینه میشناسی٬ نبایدم تعجب کنی! واقعا ازت خیلی خیلی ممنونم که بهم یه مقداری حال و هوای بلاگی دادی که خیلی لازمش داشتم. شاید از این به بعد بیشتر بیام اینجا. اما بحث مهمتر اینه که من یکی علاقه ای به ادامه ی این بحث اونم به این شکل اصلا ندارم. فک میکنم بهتر باشه که صبر کنیم و نتایج دو بازی امسال این دو تیم رو بعنوان مدعی خودمون مطرح کنیم!! البته هم نتیجه و هم تک تک اتفاقای اون دو بازی رو. قبوله؟!

(حتما متوجه میشی که چرا اجبارا تیکه تیکه ش کردم!!)

امیر بایرنی 1384,07,05 ساعت 02:27 ق.ظ

در هر صورت کامی جون ما با هم رفیقیم و اینجور کل کل ها مزه فوتیاله٫خیلی خوشحال شدم که به وب ما بایرنیها سر زدی٫و امیدوارم بازم اینکار رو بکنی و ما رو سرافراز کنی٬و فقط چون خودت تو صحبت ها خواسته بودی من از ادامه بحث گذشتم البته موقتآ تا بیست و ششم مهر یا شادم بیست و هفتم مهر روز بعد از بازی یووه و بایرن که فک کنم در دل آلپی باشه

مصطفی 1384,07,05 ساعت 04:20 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com

درود بر لرد امیر...

جدایییییییییی وای جداییییییییییی وااااااااااااااای جداییییییییییییییییی

داداش خوبی؟منو که یادت میاد!! آقا شروع خوبتون رو تبریک میگم ما که بعد از رفتن به خونه بزرگ بی خانه مان شدیم و آدرس خونه باصفا و کوچک قبلی مون رو بالا گذاشتم داداش mazzi_k1984 این یاهو آی دی منه یه آف بزار کارت دارم .

بدرود...

م 1384,07,05 ساعت 10:07 ق.ظ

مرتضی 1384,07,05 ساعت 11:56 ق.ظ

اقای عشق بایرنی

اولا لیگ ایتالیا بهترین لیگ دنیاست پس تو که در مورد فوتبال
چیزی نمیدونی صحبت نکن دوما فعلا که زیر مایین پس دیگه اصلا صحبت نکن

امیر اقا کم میاری چرا این کارارو میکنی تا به الکس نگفتم ۴۰،۵۰ تا بهتون بزنه عکسرو جمع کن و بجاش عکس
زیروبرتو در حال زدن سفید کننده روبزار تا وقتیم زیر مایین صحبت نکن

کماندو 1384,07,05 ساعت 12:33 ب.ظ

ممنون. اگه شد حتما همون بیست و ششم بعد از بازی تو الیانز٬ وگرنه طی دو سه روز بعدش حتما میام. راستی برای شکست دادن یووه هم شرکتا و افراد مختلف کلی جایزه پیشنهاد دادن که هرچقدر نباختن یووه بیشتر ادامه داشته باشه٬ ارزش جوایز هم بیشتر میشه. راستش سایتش ایتالیائی بود و خیلی زیاد متوجه نشدم٬ ولی فهمیدم که مثلا سیصد گونی سیب زمینی یکی از جوایز بود!! یه وکیله هم گفته که وکالت بازیکنائی که تو اون بازی به یووه زهر بریزن رو مجانی قبول میکنه!! دیگه همین یادمه! فک کنم الان تنها بلاگ فوتبالی بدرد بخور همین باشه یا حداقل تنها بلاگ درس حسابی که تکی اداره میشه. خوش باشی. فعلا بای.

(در ضمن امیدوارم حساب این گاگولا رو از من جدا کنی!)

امیر بایرنی 1384,07,06 ساعت 02:13 ق.ظ

(در ضمن امیدوارم حساب این گاگولا رو از من جدا کنی!)

همین طوره٫مطمئن باش

[ بدون نام ] 1384,07,06 ساعت 09:58 ق.ظ

[ بدون نام ] 1384,07,06 ساعت 09:58 ق.ظ

مv 1384,07,06 ساعت 09:59 ق.ظ

احمد 1384,07,07 ساعت 07:59 ق.ظ http://www.allianz-medley.blogfa.com

سلام خوبی خوشی کیفت کوکه دادا برد بایرن و به شما و تمام بایرنی ها تبریک میگم راستی گوره خرا(یوونتوس) دیگه کل کل نکنن راستی اگه تو کومندوای پس کومندو کییه

نمی کیک 1384,07,07 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام . من یک رئالی هستم.
البته نه دو اتیشه.
ولی میخام بگم اگه می شه دربارهی علی کریمی درست صحبت کنید. اون یک ایرانی واز ماست
وما رئالی ها منتظر ترقی او در بایرن هستیم تا راهی باشد برای راهیابی علی به رئال .
(فقط می خام بگم ای خاشتون به علی نمیاد ما خاشمون میا )
علی توی مشتی فاسد ( حسن سارو دلاوری) داره خراب میشه .

[ بدون نام ] 1384,07,16 ساعت 03:07 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد