مصاحبه علی کریمی با وب سایت بایرن مونیخ


 مصاحبه علی کریمی با وب سایت بایرن مونیخ




سایت بایرن: صبح به خیر علی، الان شنیدیم که به کارمند مامور رخت کن به زبان آلمانی سلام گرمی کردی. با زبان آلمانی چطوری؟

 

علی کریمی: تنها می توانم از پس چند کلمه در حد حال و احوال پرسی بر بیام، باید زمانی را که به یادگیری آلمانی اختصاص دادم بیشتر کنم. با توجه به وقتی که برای تمرین و بازی می گذارم هنوز فرصت کافی پیدا نکرده ام.

 

سایت بایرن: کاملا مشخصه که این مساله بر روی تفاهمی که به سرعت با هم تیمی هایت در زمین بازی بوجود آوردی تاثیر نداشته. آیا واقعا پیش بینی می کردی بتوانی به این سرعت جای خودت را در بایرن پیدا کنی؟

 

علی کریمی: من یک بازیکن حرفه ای هستم و هر چه سریعتر جا افتادن در محیط های جدید، قسمتی از شغل من است. اقرار می کنم که در آغاز این مساله مقداری برایم مشکل بود. امّا تیم، مربّی و دیگر اعضای باشگاه با انتقال یک حس خوش آمد گوئی استثنائی کمک بزرگی به من کردند. به همین دلیل از صمیم قلب سپاسگذارم.

 

سایت بایرن: آیا فکر می کنی هنوز جایی برای پیشرفت داری؟ فکر می کنی توانائی این را داشته باشی که بهتر از آنچه تا به حال دیده ایم بازی کنی؟

 

علی کریمی: حتما می توانم. باید روی نحوه بازی خودم بیشتر کار کنم و تلاش بیشتری انجام بدم، و البته هنوز به تجربه بیشتری نیاز دارم. شک ندارم که شما هنوز قابلیت های مرا ندیده اید.

 

سایت بایرن: پیراهن شماره هشت را انتخاب کردی. چرا؟

 

علی کریمی: من در تاریخ هشتم نوامبر 1978 به دنیا آمدم. در باشگاه های قبلی و همینطور در تیم ملّی ایران همیشه شماره هشت را پوشیده ام و امیدوارم این عدد در باشگاه بایرن هم برای من شانس به همراه داشته باشد. دوست دارم شماره هشت خوبی برای این باشگاه باشم.

 

سایت بایرن: فلیکس ماگات تو را در قسمت های مختلفی به بازی گرفته. آیا هیچکدام از آنها بوده که به آن علاقه داشته باشی؟

 

علی کریمی: من یک بازیکن خط میانی هستم و معمولا در وسط و به عنوان بازی ساز نقش داشته ام. ولی به هر حال این مربّی است که تیم را می چیند و اوست که بهترین قضاوت را در مورد توانائی های من دارد. همیشه سعی می کنم در هر نقشی که به زمین می روم بهترین بازی خودم را انجام دهم.

 

سایت بایرن: مخصوصا در این فصل رقابت زیادی برای موقعیت های خط میانی وجود دارد. رابطه ات با رقبای خودت تا به حال چطور بوده؟

 

علی کریمی: بیرون از زمین با کسی مشکلی نداشته ام و به عنوان هم تیمی، همگی رابطه خوبی با هم داریم. مسلما در زمان تمرین باید برای موقعیت در تیم جنگید، در عین حال همگی برای هم احترام قائلیم و برای موفقیت این باشگاه تلاش می کنیم.

 

سایت بایرن: این اولین تجربه تو بیرون از آسیا است. به نظرت بزرگ ترین تفاوت هایش چیست؟

 

علی کریمی: بوندس لیگا یکی از بزرگ ترین لیگ هاست و مسلما تفاوت های زیادی هم دارد. از کارهای اداری گرفته تا برنامه ریزی و مدیریت و امکانات تمرینی، این ها همه در بایرن درجه یک است. واقعا با باشگاه های قبلی من قابل مقایسه نیست.

 

سایت بایرن: چطور شد که بایرن را انتخاب کردی. باشگاه های دیگری هم خواهان تو بودند.

 

علی کریمی: در طول چهار سالی که در دبی بودم پیشنهاد های قابل توجهی به من می شد ولی هیچکدام از آنها به اندازه بایرن نظر من را جلب نکرد. همیشه گفته ام که اگر زمان مناسب برای حضور در اروپا برسد، باید یکی از سطح بالا ترین باشگاه ها باشد که بایرن یکی از آنهاست. پس از دریافت پیشنهاد احتیاج به فکر کردن هم نداشتم. بی معطلی تصمیم گرفتم.

 

سایت بایرن: حالا فکر می کنی در ایران تعداد هواداران بایرن بیشتر شده باشد؟

 

علی کریمی: در ایران هواداران باشگاه بایرن مونیخ زیاد بوده اند، به خصوص با حضور علی دائی و هاشمیان در این تیم. طبیعتا تعداد افرادی که مسابقات را از طریق تلویزیون مشاهده می کنند بیشتر شده است. مسبقات قهرمانی اروپا مستقیما از تلویزیون پخش می شود، همینطور مسابقات بوندس لیگا به خصوص آنها که از بازیکنان ایرانی استفاده می کنند.

 

سایت بایرن: معمولا در اوقات فراقت چه کار می کنی؟

 

علی کریمی: رفتن به مرکز شهر برای خربد را دوست دارم. امّا بیشتر وقتم را صرف مراقبت از شرایط فیزیکی بدنم می کنم. تصمیم داریم در بهترین شرایط بدنی باشم تا در تمرین و مسابقه بهترین کارآئی را از خودم به نمایش بگذارم.

 

سایت بایرن: آیا خانواده ات به مونیخ آمده اند؟

 

علی کریمی: نه هنوز. قرار است چهار و یا پنج هفته دیگر اینجا باشند. به همین دلیل در حال حاضر خرج تلفن ام بسیار بالاست (با خنده).

 

سایت بایرن: جام جهانی فوتبال سال آینده در آلمان برگذار خواهد شد. ایران هم جواز حضور در این مسابقات را به دست آورده است. فکر می کنی در جام جهانی چه چیزی بتوانی بدست بیاوری؟

 

علی کریمی: پیش گوئی کردن در شرایط فعلی کار آسانی نیست. امیدوارم دست اندر کاران ما بتوانند برنامه ریزی مناسبی داشته باشند تا به خوبی برای این بازی ها آماده شویم. آنچه مشخص است این است که چیزی کمتر از ژاپن و کره نداریم و در دوره قبلی حضورمان نتایج خوبی گرفتیم. برای همین باید بتوانیم از گروه خود صعود کنیم. فقط امیدوارم که بتوانم بازی قابل توجهی انجام دهم و در پیروزی های تیم نقش موثری داشته باشم.

 

سایت بایرن: نظرت راجع به اینکه بازی افتتاحیه را در آلیانس آرینا در مقابل تیم ملّی آلمان انجام دهی چیست؟

 

علی کریمی: محشر خواهد بود. مثل رویایی که به واقعیت بپیوندد.

 

سایت بایرن: پس آرزو می کنم قرعه اینگونه بیافتد. ممنون از صحبتی که با ما داشتی و امیدواریم در بایرن موفق باشی.
مترجم




DFB Cup - 2nd Round

دور دوم رقابتهای جام جذفی آلمان قرعه کشی شده٫در تصویر زیر شما میتونید نتیجه این قرعه کشی رو ببینید٫در این مرحله هر پنج تیمی که در آلمان بازیکنی ایرانی در اختیار دارند حاضر هستند و سخت ترین بازی این مرحله رو هم میشه بازی هامبورگ و بایر لورکوزن نامید که در خانه هامبورگ و ورزشگاه زبای AOL Arena برگذار خواهد شد.بایرن مونیخ هم باید خارج از خانه به مصاف یک تیم نچندان مطرح و نام آشنا بره.ضمنآ تاریخ برگذاری این رقابتها در سایت رسمی فدراسیو فوتبال آلمان بیست و پنجم و بیست و ششم اکتبر یعنی سه شنبه سوم آبان و چهارشنبه چهارم آبان مشخص شده است.



Michael Ballack

اینم چند عکس زییا و فوق العاده با کیفیت و حقیقتآ بی نظیر از میشائیل بالاک هافبک بایرن مونیخ به در خواست تعداد از دوستان٫دوستان باید به بزرگی خودتون ببخشند که کمی دیر آپ دیت کردم و عکسها رو دیر در اختیارتون قرار میگذارم

 
Download
اندازه عکس ۲۳۹۱×۱۶۶۵



Download
اندازه عکس ۲۳۹۱×۱۶۶۵

 
Download


این کاغذ دیواریها دارای دو سایز هستند ۷۶۸×۱۰۲۴ و ۶۰۰×۸۰۰



Download



Download



Download



Download


Fc Bayern Munchen Ev Wallpapers
این کاغذ دیواریها دارای دو سایز هستند ۷۶۸×۱۰۲۴ و ۶۰۰×۸۰۰



Download



Download



Download



Download

نظرات 7 + ارسال نظر
احمد 1384,06,13 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.allianz-medley.blogfa.com

سلام امیر جان بازم مثل همیشه کولاک به کارت ادامه بده راستی منم آپ کردم

ایمان 1384,06,14 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام یه همه دوستان
امیدوارم حالتون خوب باشه
از اپلود جدیدت متشکرم
چه خبر از مصدومیت ماکای
آخرش فان باسن زهر خودشه ریخت
راستی تقریبا سابت در حال تموم شدنه
بزودی روی وبلاگم میذارمش
روزگار بر بایرنیها خوش
خداحافظ

امیر بایرنی 1384,06,14 ساعت 02:36 ق.ظ

مرسی حاج ایمان

امیدوارم که خبرهای خوبی داشته باشی در روزهای آینده

احمد 1384,06,14 ساعت 07:30 ق.ظ http://www.allianz-medley.blogfa.com

سلام امیر جان بابا ایول به عکس خیلی حال کردم راستی منم آپ کردم بهم سر بزن

مینا 1384,06,14 ساعت 12:52 ب.ظ

مرسی از Wallpaper ها , خیلی باحالن ( مخصوصا" میشاییل بالاک )

[ بدون نام ] 1384,06,14 ساعت 01:00 ب.ظ

عاشق بایرن 1384,06,14 ساعت 03:32 ب.ظ

خیلی ممنون از کاغذ دیواری ها امیدوارم که همیشه موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد