بایرن با تمام قوا٫ آماده برای انتقام از شالکه!


بایرنِ پرسپولیسی!!

بایرن مونیخ از فصل بعد با این لباس در بازیهای خانگی به میدان خواهد رفت٫ حضور علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس در بایرن مونیخ و این لباس کاملآ قرمز ما رو قطعآ به یاد روزهایی خواهد انداخت که او در پرسپولس هنر نمایی میکرد.





آخرین‌ جشن‌ فوتبال‌ آلمان‌ به‌ کام‌ بایرن‌ شد مونیخى‌ها قهرمان‌ جام‌حذفی!

پس‌ از روشن‌ شدن‌ تکلیف‌ مسابقات‌ لیگ‌ فوتبال‌ باشگاهى‌ آلمان‌ موسوم‌ به‌ بوندس‌لیگا آخرین‌ جشن‌ فوتبال‌ این‌ کشور در پایان‌ فصل‌ 2004-2005 برپایى‌ مسابقه‌ فینال‌ جام‌حذفى‌ میان‌ بایرن‌مونیخ‌ و شالکه‌ بود که‌ البته‌ به‌ سود بایرن‌ خاتمه‌ یافت!

بایرن‌ باانگیزه‌ آمد

بایرن‌ که‌ 14 روز قبل‌ از بازى‌ شنبه‌ شب‌ در المپیک‌ برلین‌ جشن‌ قهرمانى‌ بوندس‌لیگا را برپا ساخته‌ بود، مى‌خواست‌ با افتخار افزون‌ترى‌ راهى‌ تعطیلات‌ تابستانى‌ شود.

از این‌ رو بازیکنان‌ بایرن، انگیزه‌ فراوانى‌ براى‌ تصاحب‌ جام‌حذفى‌ داشتند. در نقطه‌ مقابل‌ شالکه‌اى‌ها پس‌ از روبرو شدن‌ با ناکامى‌ در بوندس‌لیگا خواهان‌ کسب‌ افتخار در این‌ جام‌ مهم‌ و ارزشمند بودند ولى‌ برخى‌ از بازیکنان‌ این‌ تیم‌ بیش‌ از آنکه‌ حواس‌ خود را معطوف‌ جریان‌ بازى‌ با بایرن‌ سازند، بیشتر اسیر حاشیه‌ها شدند لذا در جنگ‌ روانى‌ که‌ بایرن‌ براى‌ این‌ دیدار راه‌ انداخته‌ بود، اسیر گشتند و در نهایت‌ 2بریک‌ بازنده‌ شدند.

ماکاى‌ گل‌ اول‌ را زد

در این‌ مسابقه‌ گل‌ اول‌ را روى‌ ماکاى‌ مهاجم‌ هلندى‌ و طلایى‌ بایرن‌مونیخ‌ زد. او در دقیقه‌ 42 پس‌ از اینکه‌ شوت‌ محکم‌ زى‌روبرتو به‌ تیرک‌ دروازه‌ اصابت‌ کرد و برگشت‌ داده‌ شد، با هوشیارى‌ و دقت‌ زیاد آن‌ را به‌ قعر دروازه‌ فرانک‌ روست‌ دروازه‌بان‌ شالکه‌ فرستاد. سرخپوشان‌ مونیخى‌ هنوز در شادى‌ ناشى‌ از این‌ گل‌ بودند که‌ آیلتون‌ مهاجم‌ برزیلى‌ شالکه‌ توسط‌ دمیشلى‌ در درون‌ محوطه‌ جریمه‌ بایرن‌ در دقیقه‌ 45 سرنگون‌ شد که‌ فلوریان‌ مه‌یر داور مسابقه‌ فرمان‌ ضربه‌ پنالتى‌ را صادر کرد.

در خصوص‌ این‌ تصمیم‌ بیشتر بازیکنان‌ بایرن‌ به‌ تصمیم‌ داور اعتراض‌ کردند اما مه‌یر با تصمیم‌ خود پافشارى‌ کرد تا لینکلن‌ گل‌ مساوى‌ را زند.

حمیدزیچ‌ عامل‌ قهرمانى‌

تیر خلاص‌ بایرنى‌ها توسط‌ حسن‌ سالى‌ حمیدزیچ‌ بازیکن‌ باسابقه‌ و بوسنیایى‌ بایرن‌ شلیک‌ شد. حمیدزیچ‌ که‌ در دقیقه‌ 72 به‌ زمین‌ آمده‌ بود، در دقیقه‌ 76 توپى‌ را که‌ ماکاى‌ برایش‌ ارسال‌ کرده‌ بود در موقعیت‌ مشهود آفساید، بدل‌ به‌ گل‌ برترى‌ و قهرمانى‌ بایرن‌ کرد. گلى‌ که‌ شالکه‌اى‌ها اعتراض‌ شدیدى‌ نسبت‌ به‌ آن‌ داشتند.

لذت‌ از بازى‌ بالاک‌

در این‌ مسابقه‌ که‌ یورگن‌ کلینزمن‌ سرمربى‌ تیم‌ملى‌ آلمان‌ یکى‌ از تماشاگرانش‌ بود، او از بازى‌ میشائیل‌ بالاک‌ لذت‌ برد. بالاک‌ با درخشش‌ خیره‌کننده‌ روى‌ به‌ ثمر رسیدن‌ هردو گل‌ تیمش‌ نقش‌ به‌سزایى‌ داشت.

گل‌ سالم‌ پیزارو، مردود شناخته‌ شد

بایرن‌ یک‌ گل‌ نیز در دقیقه‌ 369 مسابقه‌ توسط‌ کلودیو پیزارو زد اما داور مسابقه‌ آن‌ را مردود دانست‌ و نپذیرفت.

پیزارو پس‌ از اینکه‌ از لوسیو پاسى‌ را دریافت‌ کرد، در موقعیت‌ آفساید قرار نداشت‌ اما داور مسابقه‌ به‌ خیال‌ آفساید گل‌ صحیح‌ پیزارو را نادرست‌ اعلام‌ کرد.

نظرات

* پس‌ از خاتمه‌ این‌ مسابقه‌ اعضاى‌ دو تیم‌ نظرات‌ خویش‌ را در خصوص‌ فینال‌ جام‌حذفى‌ ابراز داشتند. کارل‌ هاینس‌ رومینیگه، نایب‌رئیس‌ باشگاه‌ بایرن‌مونیخ‌ گفت‌ که‌ از بازى‌ خوب‌ تیمش‌ مقابل‌ شالکه‌ لذت‌ برده‌ است‌ اما او خاطرنشان‌ ساخت: «از تصمیم‌ داور براى‌ دادن‌ فرمان‌ پنالتى‌ علیه‌ ما تعجب‌ کردم‌ چون‌ که‌ ما خطایى‌ روى‌ آیلتون‌ مرتکب‌ نشدیم‌ که‌ جریمه‌اش‌ پنالتى‌ باشد.»

رودى‌ آسائور مدیر تیم‌ شالکه‌ نیز عنوان‌ کرد: «بایستى‌ به‌ رومینیگه‌ حق‌ بدهم‌ چون‌ آن‌ ضربه، پنالتى‌ نبود که‌ داور فرمانش‌ را صادر کرد.»

باور بالاک‌

علاوه‌ بر این‌ دو بازیکنان‌ دو تیم‌ نیز نظرات‌ خویش‌ را پیرامون‌ این‌ مسابقه‌ ابراز داشتند. میشائیل‌ بالاک‌ بازیکن‌ پرآوازه‌ بایرن‌ گفت: «این‌ یک‌ بازى‌ کاملاً‌ بزرگ‌ بود. یک‌ جنگ‌ دشوار و عظیم. البته‌ فکر مى‌کنم‌ ما در این‌ نبرد دشوار سربلند شدیم‌ چراکه‌ توانستیم‌ به‌ حق‌ به‌ پیروزى‌ دست‌ پیدا کنیم.»

فرانک‌ روست‌ دروازه‌بان‌ شالکه‌ نیز گفت: «هیچ‌یک‌ از برنامه‌هاى‌ ما براى‌ این‌ دیدار تحقق‌ نیافتند. من‌ به‌ بایرنى‌ها تبریک‌ مى‌گویم‌ چراکه‌ حقشان‌ بود.»

اولیور کان‌ دروازه‌بان‌ ملى‌پوش‌ بایرن‌ هم‌ اظهار داشت: «خوشحالم‌ که‌ حق‌ به‌ حقدار رسید. ما تیم‌ برتر میدان‌ بودیم‌ و بایستى‌ بازى‌ را مى‌بردیم.»


شیرین تر از بوندس لیگا!!

این قهرمانی بایرن در جام حذفی خیلی بیشتر از قهرمانی در بوندس لیگا به ما حال داد٫البته این حرفم هم دلیل خاص خودش رو داره٫عده ای معتقد بودن که بایرن مستحق قهرمانی در بوندس لیگا نبود و دلیلشون هم این بود که بایرن همیشه مقابل شالکه اصلی ترین رقیبش در بوندس لیگا حرفی برای گفتن نداشته و هر دو بازی که با این تیم چه داخل خانه و چه خارج خانه برگذار کرده بازنده بوده و از نظر اونا بایرن در این فصل یه خوش شانسی بزرگ رو هم اورده بود٫اونم اینکه بازی های بایرن پس از بازی برگشت مقابل شالکه که از این تیم عقب افتاد بسیار ساده تر و اسان تر از شالکه بوده این حرفی هست که من از خیلی ها شنیدم و به نظر من فقط میتونه جنبه توجیح کردن داشته باشه٫اما بایرن با شکست دادن شالکه در فینال دهن تمام اونایی رو که حرف زیادی میزدن رو بست.

قضاوت تیم داوری

نمیشه گفت داوری افتضاح بود چون واقعا اونقدرا بد نبود٫نمیشه گفت داوری خوب بود چون قابل قبول نبود٫اما میشه گفت داوری در حد متوسطی بود٫ضربه پنالتی ای که بازیکنان شالکه زدند به هیچ وجه پنالتی نبود٫دو تا پنالتی برای بایرن گرفته نشود٫و......... اما در نهایت گلی رو هم که حمیدزیچ وارد دروازه فرانک روست کرد صد در صد آفساید بود خوب این به اون حق کشی ها در.

چند عکس پس از پایان بازی

اون عکسهایی رو که با لینک گذاشتم در واقع عکس نیستن من با دکمه Print Screen از صفحه مانیتور عکس گرفتم٫یکی از لینکولن هست که داره گیره میکنه و دیگری عکسی از سلطان کان هست که عکسی که در سایت بایرن مونیخ از همون لحظه موجود هست از پشت سر کان هست.این عکسها از شبکه آی آر دی گرفته شده!!!








Download
۵۶۲×۷۶۲



Download
۵۶۲×۷۶۲

اولین بازی رسمی بایرن در Allianz Arena با منتخب تیم ملی آلمان


Live On ZDF, 23:45 TEHRAN

این بار نوبت به شبکه ZDF رسیده تا این بازی رو زنده و مستقیم از ورزشگاه زیبا و باشکوه بایرن مونیخ پخش کنه٫فرداشب یعنی سه شنبه دهم خرداد ساعت ۲۳:۴۵ این بازی رو میتونید از ZDF نگاه کنید.تلوزیون ایران هم که اصلآ میخام صد سال بازیهای بوندس لیگا و بایرن رو پخش نکنه٫لیاقت بعضی ها همون بازیهای لیگ برتر انگلستان و ایتالیاست.

Allianz Arena,Wallpapers

حقیقتش توی این چند روز اینقدر از این ورزشگاه کاغذ دیواری دون لود کردم که دیگه خسته شدم٬هرچقدر هم بیشتر سرچ میکنم بیشتر پیدا میکنم٫اصلآ تمومی نداره اگر بخام تمامی اونایی رو که دونلود کردم واستون بذارم شاید یه دو سه روزی طول بکشه اما تصمیم گرفتم تا مقداری از بهرترین ها رو انتخاب کنم و برای شما بذارم!!ضمنآ اندازه تمام این کاغذ دیواری های به غیر از اونایی که * دارن ۷۶۸×۱۰۲۴ هست و همچنین حجم کاعذ دیواری هایی که * دارن بالای ۳مگابایت هست.



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download


                                         
       *Download*                                         Download       
                  
   *Download*                                            Download 
                   
  *Download*                                              Download  
                    
   *Download*                                              Download   
                    
      *Download*                                             Download    

                    
 *Download*                                                Download  
                    
 *Download*                                                Download   
                    
 *Download*                                             Download
                    
 *Download*                                             Download 
                    
 *Download*                                                 Download
                    
 *Download*                                               Download 
                    
 *Download*                                            Download





الان که دارم مینویسم بار دومی هست که دارم در باره این بازی مینویسم بار اول به خاطر اینکه حواسم نبود هرچی نوشته بودم پاک شد و به فاک العظما رفت.این بازی به خاطر دو مسئله میتونه خیلی جذاب و زیبا باشه البته به نظر من٫اول اینکه بایرن در هر دو بازی ای که در فصلی که به پایان رسید با نتیجه مشابه یک بر صفر مغلوب شالکه شد و این فینال بسیار مهم برای هر دو تیم٫ میتونه جایی باشه که بایرن از شالکه انتقام اون دو بازی رو بگیره و اما مسئله دوم اینکه شالکه در طول فصل سعی کرد که همواره پابه پای بایرن بیاد و حتی در برخی از مواقع هم از بایرن جلو زد و حتی همون طور که گفتم در دیدارهای رو در رو مقابل بایرن پیروز شد اما در نهایت این بایرن بود که برای نوزدهمین بار قهرمانی رو در بوندس لیگا جشن گرفت٫مسلمآ مسولان شالکه چه بازیکنان و چه مربیان به هیچ وجه دوست ندارن فصل رو بدون جام به پایان برسونن و در این بازی تمام سعی و تلاش خودشون رو به کار خواهند بست.یه نکته ی دیگه رو هم بد نیست بهش اشاره ای بکنم٫کاپیتان های هر دو تیم دروازه بانانشون هستن و اگر کار به ضربات پنالتی بکشه که البته احتمالش بازم به نظر من خیلی کمه باید شاهد نبرد جالبی بین فرانک روست و اولیور کان باشیم.ضمنآ داور این بازی هم آقای فلوریان میرّ هستند.

ترکیب دو تیم




این جام زیبا امشب بالای سر کان خواهد رفت یا روست؟!!


پخش زنده

این بازی امشب از شبکه یک ملی آلمان که به صورت آزاد برنامه پخش میکنه به صورت زنده پخش خواهد شد.دوستانی که احتمالآ با شبکه های کارتی مشکل دارن میتونند این بازی رو بدون هیچ مشکلی در کمال آرامش ساعت ۲۳:۱۵ امشب یعنی هفتم خرداد نگاه کنند.

Live On ARD Das Erste ,23:15 TEHREAN

تیمی که نباید قهرمان اروپا می شد!!



بعد از اینکه موفق شدن یوونتوس رو حذف کنند این ترس توی دل من افتاد که نکنه لیورپول بیاد و قهرمان اروپا بشه٫علتش هم خیلی واضحه تا قبل از این قهرمانی لیورپول در اروپا٫ بایرن بعد از رئال مادرید و اث میلان با چهار عنوان قهرمانی و سه عنوان نایب قهرمانی سومین تیم پر افتخار اروپا بود و لیورپول با چهار عنوان قهرمانی پشت سر بایرن قرار داشت اما حالا اونا جای بایرن رو گرفتن٫اما اصلا مهم نیست چون با توجه به حرفهای علی کریمی که گفته میخام با بایرن فصل بعد قهرمان هر سه جام بشم دل ما یه کم آروم میگیره...وقتی که داشتم عکس جرارد رو دروست میکردم به این فکر میکردم که وجدانآ لوگوی بایرن چقدر قشنگه و چقدر کار باهاش راحته و کلآ تاثیر پذیری گرافیکی خیلی عالی داره٫لوگوی کم تر تیمی رو میشه به این خوبی پیدا کرد!!!

Cameron Cartio



معروف ترین آهنگش "Roma" هست که به زبان اختراعی خودش خونده٫اگر شما هم مثل من اطلاعات کمی در باره او داشتید اصلآ این فکر به سرتون نمیرسید که ممکنه او یک ایرانی باشه٫بله او ۲۶ سال داره و متولد تهران  هست و هم اکنون در سوئد زندگی میکنه٫پیشنهاد میکنم که کلیپ آهنگ روما و فایل صوتی اهنگش رو دونلود کنید اصلآ ضرر نمیکنید منکه خیلی حال کردم با آهنگش٫امیدوارم شما هم خوشتون بیاد.
دونلود فایل صوتی"Roma"
 دونلود کلیپ "Roma"
برای دیدن این فایل تصویری که حجمش ۵۶ مگابایت هست٫به برنامه QuickTime نیاز دارید

زیبایی های شب Allianz Arena

درواقع شاید همین زیبایی ورزشگاه در شب باشه که اون رو به یک نوع خاص و فوق العاده زیبا تبدیل کرده.







یک بایرنی به جمع بلاگر ها اضافه شد٫محمد ـ ۱۳ یک بایرنی با تعصب و عاشق حتمآ به وبلاگش سر بزنید.وبلاگ محمد