جام باشگاه های اروپا و بوندسلیگا:




جام باشگاه های اروپا

 

بازی اول

 

لیورپول - یوونتوس






 

لیورپول٬تیم قدرتمند ده های ٧٠ و ٨٠ ٬ یکی از دو تیم انگلیسی حاضر در این مرحله که تونست با خلق یک شگفتی و با شکست دادن بایر لورکوزن ( در مجموع دو بازی ٦ بر ٢ ) به این مرحله راه پیدا کنه.لیورپول با کسب ٤ عنوان قهرمانی و یک عنوان نائب قهرمانی در جام باشگاه های اروپا در مکان ٥ پر افتخار ترین تیم های اروپا قرار گرفته.

لیورپول در فصل پیش با کسب ٦٠ امتیاز در مکان ٤ لیگ انگلیس قرار گرفت و به عنوان آخرین نماینده ی انگلیس در این رقابت ها شرکت کرد.

یوونتوس٬ تیمی که تاکنون موفق شده ٧ بار به فینال جام باشگاه های اروپا راه پیدا کنه ولی فقط تونسته ٢ بار به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کنه !!!!

یوونتوس هم در مکان ٦ پر افتخار ترین تیم های اروپا جای گرفته که روبرو شدن این تیم با لیورپول که در مکان ٥ قرار گرفته میتونه جالب توجه باشه.

یوونتوس در مرحله ی قبل البته باز هم با چاشنی شانس ( در مجموع دو بازی ٣ بار تیرک یوونتوس به لرزه در اومد و ... ) موفق شد تیم قدرتمند رئال مادرید رو از دور مسابقات حذف کنه. ( در مجموع با نتیجه ی ٢ بر ١ )

یوونتوس در فصل پیش موفق شد با کسب ٦٩ امتیاز در مکان سوم لیگ ایتالیا قرار بگیره و به این مسابقات راه پیدا کنه.

این دو تیم تا کنون ٤ بار مقابل هم قرار گرفتن که نتیجه ی اون یک پیروزی برای لیورپول و سه پیروزی برای یوونتوس بوده و جالبه بدونید که یکی از این دو قهرمانی یوونتوس با پیروزی یک بر صفر برابر لیورپول بدست اومده بود.

جالب بدونید که این دو تیم هردو بیشترین تعداد قهرمانی در لیگ کشور خودشون رو دارن.

 



بازی دوم

 

میلان - اینتر

 






این بازی به واقع بزرگترین دربی اروپاست و این مسئله باعث هرچه حساس تر شدن این مسابقه شده.یکی دیگه از مسائلی که باعث حساس تر شدن این مسابقه شده پیشینه ی خوب این دو تیم در مسابقات جام باشگاه های اروپاست.

تیم میلان با کسب ٦ عنوان قهرمانی و ٣ عنوان نائب قهرمانی در مکان ٢ پر افتخار ترین تیم های اروپا قرار گرفته.این تیم فصل پیش موفق شد با کسب ٨٢ امتیاز به عنوان قهرمانی کالچو دست پیدا کنه و به این مسابقات راه پیدا کنه.

تیم اینتر میلان هم با کسب ٢ عنوان قهرمانی و ٢ نائب قهرمانی در مکان ۸ پر افتخار ترین تیم های اروپا قرار گرفته.این تیم هم در فصل گذشته موفق شد با کسب ٥٩ امتیاز به عنوان آخرین نماینده ی ایتالیا جواز حضور در این مسابقات رو کسب کنه.

جالبه بدونید تنها شکست این فصل اینتر میلان در مقابل همین آ ث میلان رقم خورده.

 

 


بازی سوم

 

لیون - پی اس وی آینتهوون

 

لیون قهرمان فصل پیش فرانسه در مقابل آینتهوون نائب قهرمان فصل پیش لیگ هلند باید بازی سختی رو انجام بره که البته شانس لیون برای پیروزی بیشتره.

 

بازی چهارم

 

چلسی - بایرن مونیخ



 

بایرن مونیخ با کسب ٤ عنوان قهرمانی و ٣ نائب قهرمانی ٬سومین تیم پر افتخار اروپاست که فصل پیش با کسب ٦٨ امتیاز به عنوان نائب قهرمان لیگ آلمان جواز حضور در مسابقات جام باشگاه های اروپا رو کسب کرد.

جالبه بدونید که بایرن با حساب ٢ بازی خودش در برابر چلسی به همراه رئال مادرید و منچستر یونایتد تنها تیم هایی هستند که تعداد بازی های اون ها در جام قهرمانان اروپا از مرز ١٠٠ بازی عبور کرده.

چلسی هم یکی از قدرت های جدید اروپاست که بزرگترین افتخار این تیم یک مقام قهرمانی در سال ١٩٥٥ در لیگ انگلیسه.

این تیم با تقلید از سبک سال های ٩٩ تا ٢٠٠١ بایرن تصمیم داره تا به اولین قهرمانی خودش در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کنه اما ...

تیم چلسی قادر به تقلید درست از سبک پیشین بایرن نیست و اگر چاشنی شانس نبود و کولینا اشتباه نمیکرد شاید الان تیم بارسلونا به جای چلسی در این مرحله حاضر بود.

بایرن در این سال ها بعد از پشت سر گذاشتن دوران افت و گذر از سبک پیشین حالا به تیمی مبدل شده که کم کم داره با کسب هماهنگی به تیمی رویایی تبدیل میشه ٬تیمی که علاوه بر قدرت فوقالاده در حمله دارای خط دفاعیی جادوی هم هست. سبک دفاعیی که باعث میشه در هر بازی حتی بزرگترین تیم های اروپایی هم نتونن نهایتا بیشتر از ٢ یا ٣ ضربه در چهارچوب بایرن بزنن.

تاریخ نشون داده که وقتی بایرن بیدار بشه دیگه تیمی قادر نیست جلوی بایرن رو در رسیدن به هدفش بگیره.

حالا باید صبر کرد و دید تا قهرمان این دوره کیست ؟

پیروزی ۳ بر ۱ بایرن و شکست ۲ بر ۱ شالکه

امروز شالکه شکست خورد و با این شکست بایرن دوباره به صدر جدول بازگشت و باتوجه به بازی های مونده میشه گفت که کار بایرن برای قهرمانی بسیار بسیار ساده تر از شالکست.



«شالکه» تیمی که شخصیت  قهرمانی ندارد!

 

شالکه در نیم فصل دوم دو سه باری از بایرن جلو زد ولی از اونجایی که این تیم لیاقت قهرمانی نداره دقیقآ هفته بعد بر گشت سر جایی که باید باشه! یه مسئله ای هست که ورای تاکتیک و تکنیک و هاهنگی تیمی و اینجور مسائل تخصصی فوتبال هست٫اگر پنجاه درصد قهرمانی تیمی مربوط به مسائلی باشه که گفتم پنجاه درصد دیگه اش هم شخصیت تیمی و شخصیت قهرمانی تیم است که به مراتب مهم تر از مسائل دیگه اس! کافی یک نگاهی به لیگ برتر خودمون در طی چند ساله گذشته بندازید٫از نظر من استقلال تیم که شخصیت تیم قهرمان رو نداره و تیم هم که شخصیت تیم قهرمان رو نداشته باشه مطمئنآ لیاقت قهرمانی رو هم نداره٫استقلال دو باز تا یک قدمی قهرمانی در لیگ برتر رفت اما هر دو بار در بازی آخری که پیروزی در اون حکم قهرمانی استقلال بود بازی و قهرمانی رو به تیم دیگری واگذار کرد!به نظر من وضعیت شالکه هم دقیقآ مثل استقلال چند فصل پیشه٫کادر مربی گری خوب بازیکنان تراز اول و جوان و خلاصه هر چیزی که یک تیم قهرمان باید داشته باشه الا شخصیت!

سایر نتایج بوندس لیگا



روز شنبه


۳  بایرن مونیخ - هانزا روزستوک ۱

۲ هامبورگ - دورتموند ۳

۳ هرتا برلین -  آرمنیا ۰

۲ بایر لوکوزن - لاترن۰

۲ هانوفر - گلاد باخ ۱

۱نورنبرگ - برمن۲

 ۵ بوخوم - ولوفسبورگ۱


روز یکشنبه


۱اشتوتگارت - فرایبورگ۰

۲ ماینتس - شالکه ۱


Bundesliga Table



برنامه های بایرنی Euro Sport



البته شاید بهتر باشه بگم برنامه های مرتبط با فوتبال آلمان ولی در هر صورت مهم اینکه این برنامه ها یه جورایی به بایرن مونیخ هم ربط پیدا میکنه!  من این بخش رو به وبلاگ اضافه کردم و قصد دارم هر وقت برنامه ای پیرامون بایرن از یورو اسپورت پخش میشه تاریخ و ساعت پخش برنامه رو اطلاع بدم!
منبع

Wallpaper های جدید



بالاخره گرداندگان سایت Soccer-Desktop تصمیم گرفته تا دقیقآ به سبک کاغذ دیواری هایی که واسه تیم های ایتالیایی درست کرده بودند واسه بایرن هم درست کنند!در این سبک جدید از هر تیم بیست پنج الی سی تا کاغذ دیواری درست میکنن البته از تمامی بازیکنان تیم٫فعلآ هم کاغذ دیواری ها لیزارازوی فرانسوی و دمیکلیس آرژانتینی رو رو کردن و واسه دون لود در ساتشون گذاشتن!!البته تعداد دقیق کاغذ دیواریهایی که قرار واسه بایرن درست کنند این طور که اعلام کردن ۳۵ کاغذ دیواری نا قابل بیش نیست٫اما بد نیست بگم که این سایت یکی از حرفه ای ترین و حقیقتآ به جرات میتونم بگم بهترین سایت در ضمینه کاغد دیواریهای مخصوص فوتبال به صورت رایگان است!!در زیر هم نمای کوچکی از والپیپر هایی که گفتم میبینید!



دونلود کاعذ دیواری ۷۶۸×۱۰۲۴*



دونلود کاعذ دیواری ۷۶۸×۱۰۲۴* 

نظرات 21 + ارسال نظر

سلام و درود
سال نو رو تبریک میگم و سال خوب و پر نشاطی رو برات آرزو می کنم.
قرعه کشی جام باشگاهها هم در نوع خودش جالب شده ...
دربی شهر میلان می تونه در نوع خودش جالب باشه ...
مصاف چلسی و بایرن هم همین طور ... هر دو تیم دارای دروازه بانانی خوب هستند و از مهره های کلیدی زیادی بهره می برند. البته چلسی خرج بسیار زیادی کرده و من فکر می کنم هر چی داشته باشه رو خواهد کرد . به نظر من اگر بایرن در زمین خودش بتونه این تیم رو شکست بده، راه صعودش رو می تونه هموار کنه، بالاخره بایرن متخصص حذف تیم های انگلیسی است!

قاصدک 1384,01,01 ساعت 03:56 ب.ظ http://636.blogsky.com

اعتدال بهار لحظه زیبا شدن زمین تجلی رویش و زایش آغاز بهاری دل انگیز را شاد باش می گم امیدوارم همیشه گل خنده هات چون خورشید بهاری درخشنده باشه.......
......قربانت قاصدک.

مشمی 1384,01,01 ساعت 11:53 ب.ظ http://wenger.logsky.com

سلام داش امیر اپ توپیه ولی مطمئن باش چلسی لندن قهرمانه راستی داش امیر یه سوال واجب هم از تو دارم که اگهمیشهای میلترو بده خیلی ممنن

داش هادی 1384,01,02 ساعت 11:10 ق.ظ http://dashhadi.blogsky.com

سلام اول از همه عید رو بهت تبریک میگم وامیدوارم که سال خوبی داشته باشی. وبلاگت جالبه. البته من خودم کمتر به لیگهای خارجی علاقه دارم ولی یه دوست دارم که عاشق لیگهای معتبر اروپاست.من حتما آدرستو بهش میدم.تا دیدار بعدی خداحافظ

سلام. نوروز بر شما هم مبارک. ممنون. فکر کنم از وبلاگ ونگر (مشمی) منو پیدا کردین :) راستش دیشب هر چی گشتم تو نت نتونستم نتایج قرعه کشی اروپا رو پیدا کنم و اصلاْ برای همین رفتم تو وبلاگ ونگر دات بلاگ اسکای! اما الآن اومدم تو وبلاگ شما دیدم بالاخره :) موفق باشید...

سلام امیر جون
سال نو مبارک
امیدوارم بایرن تیم محبوبمون بازی آتی شو ببره

سیاورشن 1384,01,03 ساعت 12:18 ب.ظ http://siavarshan.blogsky.com

سلام..........سال نوی شما هم نو باشه.........ممنون از اینکه به من سر می زنی ...........باز هم به روزم

وهاب 1384,01,04 ساعت 01:08 ب.ظ http://galery.tk

سلام.خوبی...سال نو مبارک.امیدوارم سال خوبی همراه خانواده داشته باشی.موفق و پیروز و شادباشی.میگما گفتم عید میشه بیشتر به بچه هاسر میزنم بد تر اصلا وقت نمیکنم سر بزنم....شاد باشی

لیمویی 1384,01,05 ساعت 11:34 ق.ظ http://pacific.blogsky.com

سلام داش امیر
راستش اومدم اینجا کف کردم! تا حالا این همه علاقه به فوتبال تو یه نفر ندیده بودم!خیلی حال کردم....

سلام . سال نو مبارک . امیدوارم سالی پربار داشته باشید..به من هم سری بزن

زینت 1384,01,06 ساعت 08:31 ب.ظ http://aseman3.persianblog.com

سلام و تبریک سال نو از طرف یک نویسنده وشاعر جوان با اینکه زیاد از بازی فوتبال خوشم نمیاد وبلاگ خوبی داری سری به وبلاگم بزن تا بیشتر اشنا بشی

setareh 1384,01,07 ساعت 05:16 ب.ظ

sallam
sale no mobaraaak
ishalah sale khobi barat bashe
ba piroozi va aghremani bayern

امیر بایرنی 1384,01,08 ساعت 02:23 ق.ظ

مرسی ستاره جان
تو هم سال خوبی داشته باشی

dorood. khoobi aziz. webloget tamize tamiz bood aziz. khoob kar mikoni. omidvaram shoma yeki bahd az modati delsard nashi. sharmandeh farsi nemitoonam benvisam. linke shoma ro mizaram. dar zemn feiz mibordim agar nazar midadid. bedrood.

مشمی 1384,01,16 ساعت 12:51 ق.ظ http://wenger.logsky.com

سلام بچه ها یه سریبه ما بزنید خوشحال میشیم
آرسنال قهرمانه

امیر 1384,01,17 ساعت 12:33 ق.ظ http://mesledarya.mihanblog.com

سلام آپ کردم یه سر بزن نظر هم یادت نره موفق باشی

مشمی 1384,01,17 ساعت 12:21 ب.ظ http://wenger.logsky.com

سلام امیر جان میبینم که امشب میبازید
من هم ادامه میدم و این رو مطمئن باش

[ بدون نام ] 1384,01,17 ساعت 04:29 ب.ظ

زیاد مطمئن نباش.....!!!

مشمی 1384,01,18 ساعت 11:29 ق.ظ http://wenger.logsky.com

هههههههههههههههههههههههههههههههه
۴ تا
بابا با چلسی نمیشه شوخی کرد
حالا فهمیدید ما چرا تو لیگ دومین
بابا چلسی خیلی خوفه

حامد 1384,01,18 ساعت 12:17 ب.ظ http://axha.mihanblog.com/

سلام اولین بار که اینجا می ام و خوشحالم یه وبلاگ بایرنی توپ پیدا کردم اگه موافقی تبادل لینک کنیم.

حامد 1384,01,18 ساعت 08:16 ب.ظ http://bigsos-matrix.mihanblog.com/

بازم سلام
به نظر من چلسی تیمی نبود که بتونه بایرن رو ببره. ما چوب اشتباه مریب مون رو خوردیم که نا آخر بازی نه مهاجم رو عوض کرد نه مهاجم اضافه کرد. اگه هاشمیان بازی می کرد بایرن حتما می برد. تو بازی برگشت می بینمتون. بایرن قهرمانه !
راستی من آدرس وبلاگمون رو اشتباهی نوشتم تو نظر قبلی. وبلاگمون اینه : http://bigsos-matrix.mihanblog.com/
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد