آرسنال زیر پاهای بایرن٫پیروزی مقابل فرایبورگ و DFB Cup



تیم فوتبال بایرن مونیخ امشب ساعت 23:00 به وقت تهران باید در ورزشگاه خانگی فرایبورگ از سری رقابتهای جام حذفی آلمان به مصاف این تیم برود.جالب اینجاست که بایرن در آغاز این هفته از سری رقابتهای بوندس لیگا با همین تیم یعنی فرایبورگ برگذار کننده هفته بیست وسوم این رقابتها بودند.که در نهایت هم این بازی با برتری یک بر هیچ بایرن همراه بود.ضنآ این بازی به طور زنده مستقم از شبکه یک ملی آلمان یعنی Ard Das Erse نیز پخش می شود.این شبکه با فرکانس 11604,Horisontal و سیمبول ریت 27500 به صورت آزاد(غیر کارتی)برنامه پخش می کند.

تمام بازیهای بایرن در جام حذفی








دونلود گل فوق العاده زیبای سباستین دایسلر از اینجا٫ پیشنهاد میکنم روش راست کلیک کنید و سپس ...Save Target As رو بزنید!
حجم فایل ۷۰۰ کیلو بایت با کیفیت خوب!!







بایرن پس از دو پیروزی پیاپی مقابل دورتموند و آرسنال توانست با گل دقیقه ۵۲ دایسلر حریف
نچندان قدرتمند خود یعنی فریبورگ را در خانه شکست دهد.در این بازی دایسلر از ابتدا برای بایرن بازی کرد.وی دقایقی پس از به ثمر رساندن گل جای خود را به تورستن فرینگز داد.در این بازی با توجه به غیبت دوباره میشائل بالاک ٫مارتین دمیکلیس آرژانتینی همانند بازی با آرسنال به جای او بازی کرد.البته او با اینکه در این چند بازی اخیر  در پست اصلی یا تخصصی خود بازی نکرده بود ولی نمایشی در خور توجه ارائه داده که واقعآ خیلی جالب و خوشحال کننده است٫و به قول یکی از دوستان بایرنی ماگات در انتخاب جانشین بالاک بسیار خوب و عالی عمل کرده است.تیم فوتبال شالکه هم باید فردا در خانه پذیرای هانوفر ۹۶ باشد.بایرن مونیخ هم هفته بعد باید در خانه به مصاف وردر برمن برود.

جدول بوندس لیگا در پایان بازیهای روز شنبه





بازیهای روز یکشنبه

      Vs       


        Vs      
       


بیست و چهار باشگاه برتر اروپا از نگاه برنامه Top 24 Club شبکه یورو اسپورت٫این رده بندی بر اساس نتایج تیم ها در لیگ های داخلی٫جام حذفی و رقابت های اروپایی است.البته گاهی اوقات هم جایگاه بعضی تیم ها واقعا عجیب به نظر میرسه.در حال حاضر بایرن در رده یازدهم این جدول قرار داره٫ پائین از بارسا و بالاتر از وردر برمنی که خیلی خودش رو در این جدول بالا کشیده.و شالکه هم همانند چند ما گذشته همچنان آخرین تیم این جدول است.
 









الیور کان جبران کرد!
بایرن همانند بازی قبلی خود مقابل دورتموند بسیار زود به گل دست پیدا کرد٫اما این بار این گل توسط پاس زیبای الیور کان به ثمر رسید.این بازی به نوعی نبرد کان و لمان هم بود.اما کان در دقیقه ۴ بازی با شروع مجدد سریع و زیبای خود پیزارو را با لمان رو در رو کرد و او هم با یک ضربه سر ضرب اولین گل بایرن را زد تا کان در شرایطی که کلینزمن هم در ورزشگاه حضور داشت ثابت کند که از لمان با تجربه تر و برتر است.الیور کان گل اول بایرن را ساخت و اولین گل هم در چننین بازی هایی بسیار تعیین کننده و حساس هست٫همان طور که کان در بازی سال پیش در همین مرحله با دریافت یک گل از کارلوس موجبات عدم صعود بایرن را به مرحله بعدی رقابتها فراهم کرد.اما این بار کان دقیقآ برخلاف بازی سال پیش که نمایشی نا امید کننده ارائه داده بود٫نه تنها درون دروازه بسیار عالی کار کرد بلکه پاس گل هم داد.

مهمت شول

بازی به دقیقه ۵۶ میرسد و بایرن همچنان با تک گل دقیقه چهار پیزارو از آرسنال جلو است.ماگات قصد دارد یک تعویض در ترکیب تیم انجام دهد.زی روبرتو از بازی خارج شده و بجای او مهمت شول به بازی می آید.دقیقآ همان لحظه پشت محوطه جریمه  نیلسون داور دانمارکی این دیدار یک خطا به نفع بایرنی ها می گیرد.فرینگز پشت توپ قرار میگیرد تا ضربه آزاد را برای استفاده سر زنهای تیم ارسال کند٫اما حالا دیگر مهمت شول در زمین است وقتی هم که او باشد بهترین گزینه برای ارسال توپ به محوطه جریمه خود اوست٫خود شول توپ را ارسال میکند و پیزارو با یک شیرجه به سمت توپ میرود و کوچکترین اشاره ی به توپ از سوی پیزارو برای گل دوم کافیست.ماگات یک تعویض عالی انجام داد.شول هنوز نیامده پاس گل داد.در واقع اولین باری که پایش به توپ خورد پاس گل داد.او در بازی با دورتموند هم بسیار عالی کار کرد.هماهنگی او و ماکای بسیار کار ساز و ثمر بخش بود.

سایر نتایج


نظرات 31 + ارسال نظر
مشمی 1383,12,06 ساعت 07:09 ب.ظ http://wenger.blogsky.com

سلام خیلی خوشحال نباشید چون برگشتی هم در کاراست.

setareh 1383,12,06 ساعت 08:05 ب.ظ

sallam
damet garm bazam tabrik migaaam
mashti khan alaki kori nakhon chon baz to zamin ekhodeton mikhorid
miyay inja fosh midi /:)

سلام
امیر جان برد بایرن رو بهت تبریک میگم ... واقعاْ که بایرن آتیش بازی راه انداخت!
کان هم خیلی با انگیزه کار کرد ...
توپچی ها ۹۰ در صد حذف شدند ....
موفق باشی

مشمی 1383,12,06 ساعت 08:35 ب.ظ http://wenger.blogsky.com

سلام بیا اپ کردم

جن زده 1383,12,07 ساعت 09:46 ق.ظ http://jenzade.blogsky.com

سلام بایرنی.
خسته نباشی.

نازنین 1383,12,07 ساعت 12:26 ب.ظ http://sokotvaeshgh.blogsky.com

سلام عزیز دلم بعد اینهمه وقت اومدم برات نظر بذارم دلم هواتو کرده دوستت دارم بیشتر از همیشه برای همیشه تا همیشه

سلام..خیلی ممنون که به وبلاگ من سر زدی ونظرت را دادی..بازم به ما سر بزن ..موفق وپیروز باشی

اینا رو بی خیال. مهم اینه که لیورپول کار خودشو خوب بلده

یولیا 1383,12,07 ساعت 07:05 ب.ظ http://feminism.co.sr

بیشین بینیم باااااااااااااااااااااا......

امیر 1383,12,07 ساعت 08:42 ب.ظ

تو میگه هنوز نرفتی خدمت

سلام.بازی برگشت رو دقیق نگاه کن.چون گلهای زیبایی که قراره در هایبری در دروازه کان روییده بشه از کمتر تیمی بر میاد.مطمئن باش این ما هستیم که صعود میکنیم.

setareh 1383,12,08 ساعت 11:21 ب.ظ

bazam tabrik
bayen freiburg ham ba goale deisler shekast dad
be omide pirozihaye badi bayern :-)

سیاورشن 1383,12,09 ساعت 02:56 ق.ظ http://blue-eye.blogsky.com/

سلام................به زودی لینکت رو می زارم .........اول باید اسباب کشی کنم..............در ضمن اگه حیوون سوم رو ننویسی نمی تونم جوابتو بدم چون قسمت مهمش همونه..........................پس حتما بیا و تست رو کامل جواب بده......................ممنون دوست من!

مصطفی 1383,12,09 ساعت 10:37 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com/

سلام لرد امیر

آقا تبریک میگم بردتون رو ولی خداییش شما اگه عشق من و نداشتید چی کار می کردید!؟

زیاد هم به این جکهای یورو اسپورت توجه نکن مثل اینکه خیلی جوون هستند و جاهل!

امیر بایرنی 1383,12,09 ساعت 06:46 ب.ظ

منم در مورد جوک های یورو اسپورت باهات موافقم!!

مشمی 1383,12,09 ساعت 07:41 ب.ظ http://wenger.blogsky.com

سلام اقا امیر ما شما رو تکه تکه میکنیم
در ضمن میخواستم یه تشکر ویژخ از نگین جون کنم که
من رو تنها نذاشت.

سولماز 1383,12,10 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام امیر عزیز
بردهای پیاپی تیم محبوبمون و به تو عزیز تبریک می گم
در ضمن من شما رو فراموش نکردم و به وبلاگت علاقه خاصی دارم
موفق باشید

بابا تو که اددعات میشه از فوتبال میفهمی چرا دور برداشتی

ارسنال این فصل تو دوران افتش بود
یعنی بیخود و بی جهت تیم افت کرد
ولی بهت قول میدم همین تیم افت کرده تو هایبری حساب بایرن رو میرسه.

سلام ممنون از اینکه به من سر زدی در ضمن با تبادل لینک موافقی؟!٬

مصطفی 1383,12,11 ساعت 10:25 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com/

سلام خوبی لرد امیر؟

داداش اولا که بازم بردتون رو تبریک میگم دوما که مورینیو بازم چرت و پرت گفته . گفته که روزی به بارسا بر میگرده و بارسا رو بازهم قهرمان لیگ قهرمانان می کنه. گویا مار تو آستین پرورش دادیم...

جوجه مترجم...

قاصدک 1383,12,11 ساعت 11:43 ق.ظ http://636.blogsky.com

سلام امیر
خوبی
انگاری تیمتون برده آره خوب منم تبریک می گم ایشالله همیشه ببره

محمد ۱۳ 1383,12,11 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.poolsaz.blogsky.com

منم به عنوان یک بایرنی این برد رو به همه هواداران با تعصب تبریک میگم

با ارزوی قهرمانی بایرن در هر سه جام

امیر 1383,12,11 ساعت 09:41 ب.ظ http://mesledarya.mihanblog.com

سلام عزیز نمی دونم به وبلاگ من چطوری اومدی ولی بد جایی اومدی آخه من هوادار دو آتیشه آرسنال هستم بخدا ......ولی حالا هر چی ،،،دوستی بالاتر از فوتبال هستش خوشحال می شم اگه بازدیدهامون همیشگی باشه ....در ضمن فوتبال یعنی عشق به آرسنال ، پرسپولیس وهلند ..........فعلا بای

مصطفی 1383,12,12 ساعت 10:36 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com/

لرد امیر بایرن دیشب ۳-۰ باخته!!!!!!!!!!!!!؟

محمد ۱۳ 1383,12,12 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.poolsaz.blogsky.com

به نام خدا

سلام دوست عزیزم

خوشحالم که با من ارتباط برقرارکردی ولی اگر می خواهی بازهم برای من پیغام بگذاری بهتر است برای من ایمیل بزنی

Mohammad_13@Gawab.Com

درباره وبلاگ خود باید بگویم که من در یک سایت تجاری سرمایه گذاری کرده ام و به ان اطمینان دارم و می خواستم تا دیگران را با خود
شریک کنم ولی میدانم که زیاد استقبال نخواهد شد و به احتمال زیاد ازاین کار منصرف خواهم شد

راستش اگر خدا بخواهد و تو کمکم کنی قصد دارم وبلاگی برای بایرن بزنم

اگر هم میخواهی با هم تبادل نظر کنیم

اگر وافق هستی برایم ایمیل بزن

من چندتا عکس از بازیکنان بایرن دارم ولی میدانم که به اندازه تعداد عکسهای تو نیست.

من بیشتر قصد دارم عکسهای بازیکنان بایرن را در وبلاگ بگذارم.

راستی میدانستی که سایت طرفداران یوونتوس در ایران مقام3 بهترین سایتهای یوونتوس در جهان را بدست اورده است.

اگر اشکالی ندارد نام خودت و شهری را که در ان زندگی میکنی برایم با جوابت بفرست
با ارزوی موفقیت برای شما تیم محبوبمان(بایرن مونیخ)



امیر بایرنی 1383,12,12 ساعت 09:32 ب.ظ http://hood.blogsky.com

مصطفی جون عزیز دام اون بازی تیم آماتور بایرن بید فدات شم

سلام
ببینیم بایرن در مقابل فرایبورگ چه می کنه ...؟
کاش وحید هم حداقل چند دقیقه ای تو ترکیب بایرن بازی کنه .
با امید موفقیت ...

آقا دمت گرم . واقعا وبلاگ خیلی حیلی زیبایی داری ( البته بعد از وبلاگ بارسا )

[ بدون نام ] 1383,12,13 ساعت 03:31 ق.ظ

بایرن کولاک کرد هفت به فرایبورگ جا کرد!!!!!!!!

علی رضا 1383,12,13 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.acmilan.blogsky.com

سلام چطوری خوبی از اینکه به ما سر زدی ممنون وبلاگ جالبی داری کارت درسته پیروزی بر آرسنال رو تبریک میگم
ولی فکر نکنم در جام باشگاهها با وجود میلان به جایی برسید
امیدوارم در لیگ حداقل قهرمان بشید

setareh 1383,12,13 ساعت 08:21 ب.ظ

dameshon garm bayern
dishab chikar kard
freburg ro sorakh kard
goale akharesham ke vahid kard
avalin goale rasmisho zad akhar base bayern
bazi bahali bod
dameshon garm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد