هرتا صفر : بایرن صفر ٫به نفع شالکه





هفته نوزدهم
المپیک برلین
                  
۰                                  ۰

بازی فوق العاده حساس بود٫باتوجه به اینکه شالکه دیشب از لاترن باخته بود فرصت خیلی خوبی بود تا اختلاف رو زیاد کنیم.ولی نشد که بشه٫البته هرتا هم تیم دست و پا بسته ای نیست٫مخصوصآ اینکه در بازی رفت المپیک مونیخ رو با یک امتیاز ترک کرده بودن.اما شرایط واسه بایرن فرق میکنه.هر طور که شده باید بازی رو میبرد.ارزش به آب و آتش زدن داشت پیروزی در بازی.اما نشد که نشد٫به جهنم هم که نشد یک امتیاز هم غنیمته از المپیک برلین٫در هر صورت مطمئنآ ماگات اینقدر به روزهای آینده امیدوار هست که در این بازی برای برد زیاد ریسک نکرد.من موفق نشدم بازی رو از ابتدا ببینم٫حدودآ از دقیقه ۱۸ بود که بازی رو دیدم.

اشتباه لوسیو



بازیکنان هرتا میانه میدان رو در اختیار گرفتن و به دنبال راه نفوذی به دروازه بایرن هستند٫پاس توی عمقی برای مارسلینو ارسال میشه٫چیزی نمونده بود که اشتباه لوسیو٫کان و مارسلینو رو در موقعیت تک به تک قرار بده.

رابرت و نیکو

زمانی هر دو در بایرن بودند اما حالا برادر کوچکتر در هرتا توپ میزند و رابرت در بایرن

هارگریوز٫فرینگز

کم کم بایرنی ها به بازی تسلط پیدا میکنند٫یک و دو بین هارگریوز و فرینگز و نهایتا قطع ارتباط از سوی بازیکنان هرتا و کرنر در دقیقه ۲۲ برای یاران ماگات

باز هم ماکای

وقتی که ماکای در محوطه جریمه صاحب توپ میشه نفس تو سینه همه حبس میشه٫دقیقه ۲۴ ماکای در زاویه ای تقریبآ بسته صاحب توپ میشه٫یک ضربه سنگین از او که با واکنش عالی دروازه بان هرتا روبرو میشه

دعواهای بالاک و باشتورک

زمانی که در لورکوزن بودند هم خودشون در اوج بودن و هم تیمشون٫اما حالا هر کدوم در تیمی  بازی میکنه٫بالاک خطای تقریبآ میشه گفت خشنی رو روی باشتورگ مرتکب میشه٫داور اعلام خطا میکنه اما باشتورک بسیار عصبی و خشن به بالاک پرخاش میکنه

مهمت شول



شول در این بازی اصلآ خوب بازی نکرد٫اشتباهات زیادی رو مرتکب شد٫سانتر هاش زیادی خوب نبودند و کلآ به عبارتی روز شول نبود٫اشتایگر پاسی رو به شول میده شول در مهار توپ خوب عمل نمیکنه توپ به مارسلینیو میرسه او هم پا به توپ به سمت دروازه کان حرکت میکنه اما در بین را تکل زیبای کواچ او رو از حرکت باز میداره........

آفساید ماکای

یک پاس پشت سر مدافعان هرتا٫ماکای رو در موقعیت تک به تک قرار میده٫ اما پرچم کمک داور مانع ادامه حرکت ماکای میشه٫حرکت ماکای و پاس ارسال شده من رو یاده گل اولی که ماکای به آژاکس در مونیخ زد انداخت٫ولی افسوس که کمک داور آفساید اعلام کرد

خطای مارسلینیو روی بالاک

دقیقه ۴۴ بازی مارسلینو یک تکل واقعآ خشن روی پای بالاک میره٫داور به یک تذکر جدی به مارسلینو بسنده میکنه!

غیر منتظره!

به نظر من غیر منتظره ترین اتفاق در شروع نیمه دوم بیرون کشیدن پیزارو و آوردن گوئررو توسط ماگات بود٫لااقل کاش یک هافبک بیرون می کشید و مهاجم میاورد.ولی گوئررو هم مرد گل زدن تو این بازی نبود که نبود!

شوتهای هارگریوز

اوون هارگریوز که دیگه به یک بازیکن کاملآ فیکس تبدیل شده٫شانس خودش رو روی یک شوت از پشت محوطه جریمه از فاصله ای دور امتحان میکنه!

شوت سر ضرب بالاک!

حمید زیچ که احتمال حضورش همراه تیم ملی بوسنی در ایران زیاد هست٫یک حرکت خوب رو از سمت چپ تدارک میبینه٫دو سه نفر رو جا میگذاره٫سر بالا یک نگاه به دور و بر بالاخره بالاک رو پشت محوطه میبینه!توپ خوبی واسه بالاک سانتر میکنه٫بالاک هم سر ضرب توپ رو روانه دروازه هرتا میکنه اما افسوس که یه مقدار کم جون بود شوت بالاک!

تاکتیک ارسال ضربه های خطا



شول در تمامی بازی هایی که در زمین باشه مسئول سانتر ضربه های خطا هست!او زیاد ارسال کرد اما اکثرآ بی نتیجه ماند در دقیقه ۶۳ یک موقعیت دیگه نصب شول میشه تا سانتر کنه ٫توپ ارسالی شول به بالاک میرسه اما ضربه سر بالاک با بد شانسی به بیرون میره!

دیرک دروازه ناجی هرتا!

شول توپ رو تکل میکنه٫بلافاصله یک پاس برای هارگریوز او هم یک ضرب توپ رو به سمت دروازه میزنه٫توپ با قوسی زیبا به سمت دوروازه میره دروازه بان هرتا با کمک دیرک دروازه٫ توپ رو دفع میکنه.

خبری از وحید نیست!

در بازی قبلی بایرن او حتی در لیست ذخیره های بایرن هم نبود!اما این بار لا اقل در لیست ذخیره ها هست٫نوبت به تعویض سوم بایرن میرسه٫شول باید از بازی بیرون بره و بجاش یره میس میاد به بازی٫ باز هم خبری از وحید نیست!













واکنش به بازی هرتا و بایرن

Oliver Kahn: امروز روز ما نبود! هرتا غیر قابل باور محکم بازی کرد، مخصوصآ در منطقه دفاع، بازیکنان هرتا به طور جدی با هم همراه بودند و مثل یک تور ماهی گیری بازی کردند. با وجود اینکه صادقانه از نتیجه بازی راضی نیستم، ولی باید خوشحال بود، چرا که با نوزده بازی هنوز در صدر جدول هستیم.

Felix Magath: موقعیت چندانی برای گل زدن وجود نداشت. هرتا در آغاز بازی بسیار قوی بازی کرد، طوری که ما برای رسیدن به موقعیت أنها زمان زیادی را از دست دادیم. در نیمه اول هرتا قوی بازی کرد و دو موقعیت گل داشت ولی آنها را از دست داد. ولی در نیمه دوم ما بازی بهتری نشان دادیم.

Falko Götz (مربی هرتا): من فکر می کنم بیست دقیقه اول را عالی بازی کردیم ولی دقیقه ها را از دست دادیم.

Christian Fiedler (دروازه بان هرتا): نیمه اول با نفوذ بازی کردیم و در نیمه دوم هر دو تیم ریتم بازی را گم کردیم. به نظر من مقصر نه ما بودیم نه بایرن، بلکه هر دو در بازی گم شدیم. به نظر من نتیجه منصفانه ای بود.

ماری مهرمند




    


جدول بوندس لیگا در پایان هفته نوزدهم






نظرات 20 + ارسال نظر

سلام دوست خوب و عزیز و مهربان . حال و احوال ؟ برات آرزوی شادکامی در زندگی دارم . شاد زی .

سلام بابا ای ولا تو روی هرکی ادعای فوتبال داره کم کردی ای ولا به این عکسها و ای ولا به این به روز بودن پیش من بیا

انقدر با حال نوشتی که فکر کردم دارم بازی رو می بینم!
پس وحید همچنان نیمکت نشینه!
شنیدم که مهدوی کیا بالاخره بعد از هفته ها نیمکت نشینی نود دقیقه بازی کرده و تیمش برده مربیش هم ازش به خاطر بازی خوب مهدی تشکر کرده ...

موفق باشی

نه بابا فراموش چیه؟!

پویا 1383,11,12 ساعت 09:07 ب.ظ http://daryadel.persianblog.com

سلام . بابا بایرن هم سوراخه! فعلا چلسی سروره! چاکریم . آپدیت کردم

امیر بایرنی 1383,11,12 ساعت 09:54 ب.ظ

عمرآ

فرشید 1383,11,12 ساعت 09:55 ب.ظ http://farshid_seven@hotmail.com

سلام
بایرن واقعآ که فرصت طلایی رو از دست داد

حیف شد

قاصدک 1383,11,12 ساعت 10:21 ب.ظ http://636.blogsky.com

سلام سلام من اومدددددددددم (;
خوبی امیر
من امیدوار بیدم به خدا
بایرنته (;
خوش باشی

퇓 ӝ폪 1383,11,13 ساعت 02:53 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com/

Γʥ 䈇Ԧ#1740; ?ǁʇ伯div

سیاورشن 1383,11,13 ساعت 08:40 ق.ظ http://blue-eye.blogsky.com

سلام....................ممنون از لطفت............درست زمانی که دارم ازت نا امید میشم بهم سر میزنی............................کاش تو طرفدار بوکا بودی؟!

setareh 1383,11,14 ساعت 01:06 ق.ظ

sallam
merc,kheili zahmat keshidi
kheili heyf shod mosavi kardan
kash mibordan :(
hala ishalah leverkusen ro sorakh mikonan

امیر 1383,11,14 ساعت 03:20 ب.ظ

نه بابا زیاد به بازی لورکوزن امید وار نباش

مصطفی 1383,11,15 ساعت 06:31 ق.ظ http://www.barcelona.blogsky.com/

سلام خوبی لرد امیر!؟

آقا در شبی که دو انگلیسی لگن مقابل هم قرار گرفتن این یونایتد بود که توپچی ها رو له کرد اما من نمی دونم چرا هر چقدر از یونایتد بدم میاد از اسکولز خوشم میاد

یاس سفید* 1383,11,15 ساعت 11:50 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

سلام کاپتان
خسته نباشی
برات بهترینها رو آرزومندم

سلام خوبی؟نه بابا ما »اتی بایرن نیستیم البته زیاد با بودس لیگا حال نمیکنم امابه خاطر شما هم بایر !

مرجان 1383,11,15 ساعت 01:30 ب.ظ http://MarjaN-redstar.persianblog.com

سلام.راستش خیلی دلم سوخت که شالکه از تیمتون عقب افتاد! به هر حال امیدوارم موفق باشین.مرسی که به بلاگم سر زدی پرسپولیسی...فعلا بای

امیر بایرنی 1383,11,16 ساعت 04:04 ق.ظ

HEX مرسی از اون عکست!!

منو کشته به مولا

البته یه مقدار هم شلوغش کردی!

[ بدون نام ] 1383,11,16 ساعت 04:06 ق.ظ

راستی HEX

Plz chek Mail

مصطفی 1383,11,16 ساعت 07:44 ق.ظ http://www.barcelona.blogsky.com/

فقط مهمت شول همین و بس تامام

سهیل 1383,11,16 ساعت 11:26 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی . ممنون که اومدی پیشم . خیلی قشنگ نوشتی داداشی. زیبا بود آُفرین و خسته نباشید .دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد