شروع دوباره بوندس لیگا


لیگ فوتبال آلمان٫بعد از گذشت حدود چهل روز تعطیلی به دلیل سال نو میلادی از روز ۲۱ ژانویه برابر با ۲بهمن ماه با٬بازی دو تیم سنتی فوتبال آلمان یعنی بایرن مونیخ و هامبورگ دو باره شروع خواهد شد.مسئولان بایرن مونیخ با تدارک دیدن یک اردو در دبی سعی کردند تا آمادگی بازیکنان رو حفظ کنند٫بهترین دستاورد این اردو جذب دوباره لیزارازو بازیکنی که فصل پیش به مارسی فرانسه پیوسته بود هست.لیزارازو با شماره ۶۹ برای بایرن در بوندس لیگا بازی خواهد کرد.



واما نگاهی خواهیم داشت به نتیجه بازی رفت بایرن و هامبورگ

  


دیدار رفت
                      
 ۰                                        ۲ 

گلهای:بالاک دقیقه۲۲ ٫دایسلر دقیقه ۷۱



پخش از کانال های ماهواره :



سایر دیدار های بوندس لیگا در هفته هجدهم

بازیهای روز شبنه

                   
 ولفسبورگ                        دورتموند

                   
نورنبرگ                             لاترن

                 
گلادباخ                             آرمنیا

                        
  ماینتز                               اشتوتگارت 

             
برمن                          شالکه


               
روستوک                        فرایبورگ

بازیهای روز یک شنبه

              
لورکوزن                           هانوفر

            
هرتا                         بوخوم



پاسخ مثبت فریدون زندی به برانکو




وارد تحریریه یکى از روزنامه هاى ورزشى شد. مرد درشت اندام به دنبال سردبیر مى گشت. وقتى مطمئن شد مسئول تحریریه در دفتر روزنامه حضور ندارد، مذاکراتش را با یکى از خبرنگاران آغاز کرد: «من زندى هستم. پسرم فوتبالیست بسیار خوبى است. خیلى دوست دارم که او با پیراهن تیم ملى ایران به میدان برود.» پرویز زندى مى خواست بداند چگونه مى تواند پسرش را خیلى زود به تیم ملى منتقل کند. آن روزها (۱۳۸۱) فریدون در بوندس لیگا _۲ بازى مى کرد. واسطه ها دست به کار شدند. روابط پنهانى نتیجه اى نداد. همان روزها یکى از مسئولان عالى رتبه فدراسیون صفایى فراهانى در پاسخ به جریانى که بعضى از مطبوعات ورزشى براى حمایت از فریدون آغاز کرده بودند به خبرنگارى گفت: «خودمان کلى لژیونر برگشتى داریم. دین محمدى و منصوریان و موسوى هم که در دسته دوم آلمان بازى مى کنند. آن وقت این تازه از راه رسیده مى خواهد مستقیماً به تیم ملى برود؟» این اولین بارى نبود که پرویز زندى تلاش مى کرد تا توجه مربیان تیم ملى را به پسرش جلب کند. زمانى که میروسلاو بلاژویچ در راه آماده سازى تیم ملى براى مسابقات مرحله مقدماتى جام جهانى ۲۰۰۲ به آلمان رفته بود تا بازى لژیونرهاى از نزدیک ببیند دقایقى از بازى فریدون را هم با پیراهن فرایبورگ تماشا کرد، اما نظر چیرو چیز دیگرى بود: «بازیکن خوبى است اما فعلاً به او احتیاجى ندارم.»
در دوره فدراسیون دادکان پیشرفت فریدون بیشتر به چشم آمد. یک سال پیش در اولین روزهاى ژانویه سال ۲۰۰۴ وقتى نشریات معتبر آلمانى اعلام کردند که ۶ تیم هامبورگ، کایزرسلاترن، هانوفر، بورسیا مونشن گلادباخ، هانزا روستوک و هانوفر خواهان او هستند، مسئولان رده بالاى فدراسیون فوتبال به دلیل اینکه مطبوعات ورزشى علاقه مند بودند فریدون در تیم ملى بازى کند او را یک سفارش رسانه اى مى دانستند اما با گذشت زمان فدراسیون تصمیم گرفت که به دلیل درخشش فریدون با پیراهن کایزرسلاترن به دنبال جذب او باشد. «فیفا» البته باید مشخص مى کرد که زندى مى تواند در تیم ملى ایران بازى کند یا اینکه فریدون در انتظار تصمیم کلینزمن باشد. سرانجام راى فیفا هم به نفع ایرانى ها بود.
دیروز برانکو ایوانکوویچ قبل از اینکه به سفارت کرواسى برود تا در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهورى کرواسى شرکت کند، گفت: «با فریدون صحبت کردم و او هیچ مشکلى براى حضور در ایران ندارد.» برانکو در گفت وگو با خبرگزارى ایپنا تاکید کرد: «در هر پستى که زندى تمایل داشته باشد از او استفاده خواهم کرد.» سرمربى تیم ملى امیدوار است که زندى بتواند در بازى دوستانه با بوسنى (۱۴بهمن) حضور داشته باشد.
• • •
همه براى حضور زندى در تیم ملى ایران تلاش کردند. حتى آنهایى هم که این اواخر مى خواستند با مطرح کردن مباحث بى ربط به نوعى غرور ملى خود را به رخ دیگران بکشند هم ناخودآگاه تاثیرگذار بودند!
مجید جلالى با بیان این که جریان سازى و ایجاد مسائل حاشیه اى آن هم در آستانه مسابقات مهم تیم ملى فوتبال کشورمان به یک امر عادى تبدیل شده است، مى گوید: این امر در کشور ما یک مسئله مرسومى شده است. خوشبختانه تیم ملى نیز سعى کرده تا خود را درگیر این موضوعات نکند. اما به هر حال آرام کردن اینگونه جریانات خود یک انرژى زیادى را مى طلبد که اگر صرف تیم ملى و سازندگى بیشتر در این تیم شود بهره ورى بیشترى خواهد داشت.
او به موضوع حضور فریدون زندى در تیم ملى اشاره مى کند: به هیچ وجه کار درستى نیست که ما یک نفر را تحت فشار قرار مى دهیم تا روش و اصول مشخص زندگى خود را براى علایق شخصى ما عوض کند. زندگى هر کسى به خود او ربط دارد. هیچ کس نمى تواند حتى یک بازیکن مطرح و بزرگ فوتبال را تحت فشار قرار دهد تا در تیم ملى بازى کند. زندى بازیکن خوبى است اما فکر مى کنم که همان جریانى که در خصوص وحید هاشمیان در چند ماه گذشته اتفاق افتاد براى وى نیز در حال انجام شدن است.
افراد و بازیکنان براى حضور در تیم ملى باید آزاد باشند و نباید حق انتخاب را از آنها گرفت. ضمن اینکه به نظر مى رسد که مطرح کردن چنین مواردى بیشتر براى ایجاد مسائل حاشیه اى و تحت فشار قرار دادن تیم ملى و فدراسیون باشد.
امیر حاج رضایى کارشناس فوتبال کشور نیز با انتقاد از اظهارنظرهاى غیرمنطقى درباره تیم ملى فوتبال گفت: بسیارى از اظهارنظرها به خاطر عدم آگاهى کافى است.
وى تاکید مى کند: افرادى که در مورد تیم ملى نظر مى دهند باید با آگاهى و اطلاعات بیشتر و نگاهى منصف تر به موضوعات نگاه کنند.
به عنوان مثال در آستانه رقابت هاى مقدماتى جام جهانى بحثى که مطرح شده است در مورد حضور یا عدم حضور فریدون زندى در تیم ملى است و افرادى که در این مورد صحبت مى کنند اطلاعات کافى و درستى ندارند و این باعث مى شود که به فدراسیون فوتبال و کادر فنى فشار بى موردى وارد شود و این نمى تواند، براى تیم مفید باشد.
زندى نیز یک انسان است و باید فرصت بیشترى به او داد تا تصمیمى که خیلى مى تواند در آینده وى تاثیرگذار باشد، بگیرد، البته برانکو نیز با وى صحبت هایى داشته ولى رسانه هاى گروهى نباید بیش از حد روى این موضوع مانور دهند، زیرا این باعث ایجاد حاشیه و تاثیرگذارى منفى مى شود.
همچنین مرتضى محصص مى گوید: مهمترین بحث روز تیم ملى حضور یا عدم حضور زندى بازیکن تیم کایزرسلاترن آلمان است که به نوعى بعضى از اظهارنظرها و اطلاع رسانى هاى غلط باعث بزرگ شدن موضوع و ایجاد حاشیه هاى کاذب در مورد وى شده است. به نظر من نباید اجازه داد این موضوع کوچک به تیتر یک روزنامه ها و رسانه ها تبدیل شود.
سرمربى تیم ملى مذاکراتى را با این بازیکن داشته و ما نباید بدون آگاهى کافى این بازیکن را بى تعصب نسبت به ایران جلوه دهیم، بلکه او نیز داراى اختیار است که به طور مساوى آلمان یا ایران را انتخاب کند، نباید نسبت به این موضوعات جوسازى کرد و بیش از حد روى یک بحث کوچک مانور داد، این مباحث به صلاح فوتبال و ورزش کشور نیست.
محصص یادآور مى شود: وقتى در کشور ژاپن بازیکنى مثل ناکاتا به تیم ملى دعوت نمى شود، هیچ کس جرات اظهارنظر در این مورد را به خود نمى دهد، زیرا تفکرات حرفه اى در ورزش حاکم است و اختیارات فنى نیز به سرمربى داده شده و وى پاسخگو است. در ایران نیز باید این نوع تفکرات حاکم شود تا با بعضى از اظهارنظرهاى بى مورد و کاذب و بدون اطلاعات کافى روبه رو نشویم.
محمد پنجعلى هم مستقیماً به مافیاى بزرگ در فوتبال ایران اشاره مى کند: «باید این واقعیت تلخ را پذیرفت که در فوتبال ما یک مافیاى بزرگ وجود دارد که در هر زمان دلخواه، قصد دارد علایق شخصى خود را به تیم ملى و فدراسیون فوتبال تحمیل کند.
برانکو نباید تحت تاثیر جو موجود قرار گیرد. او باید بدون در نظر گرفتن اینگونه مسائل فقط به فکر تیم ملى و کسب نتایج مطلوب در رقابت هاى مقدماتى جام جهانى باشد.»
وى افزود: ما کار سختى را در پیش رو داریم. همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم ملى به جام جهانى آلمان صعود کند چرا که در غیر این صورت این فقط تیم ملى نیست که ضرر مى کند.
باید با این مافیایى که در فوتبال وجود دارد و روز به روز بیشتر در بدنه فوتبال ما رسوخ مى کند، مبارزه کرد. اگر امروز با اینگونه جریان سازى ها مقابله نشود در آینده دیگر نمى توان جلوى اتفاقات بعدى را گرفت.
منبع

 و اما پس از کش و قوس فراوان٫مسئولان فدراسیون توانستند رضایت زندی را برای بازی در تیم ملی فوتبال ایران بگیرند.فریدون زندی که حضورش در ترکیب تیم ملی مسجل شده است٬قرار است۹بهمن ماه وارد ایران شود.به همین خاطر کمیته تیمهای ملی میخواهد یک مراسم استقبال مناسب برای این بازیکن ترتیب دهد.ظاهرا زندی به محض رسیدن به تهران در یک جلسه مطبوعاتی شرکت خواهد کرد تا به تمام سوالات خبرنگارن جواب دهد.

By===>Fc Bayern Munchen Bloger


فریدون زندى در یک نگاه

نام: فریدون
نام خانوادگى: زندى
ملیت: آلمانى (از ۲۷/۱۰/۸۳ ایرانى)
متولد: ۲۶/۴/۱۹۷۹
نام پدر: پرویز
ملیت پدر: ایرانى
ملیت مادر: آلمانى
پست بازى: خط میانى
شماره پیراهن مورد علاقه: ۱۰
قد: ۱۸۴ سانتیمتر
وزن: ۸۰ کیلوگرم
محل تولد: لایدیک آلمان
تیم فعلى: کایزرسلاترن
تیم هاى قبلى: اس وى مین، فرایبورگ، لوبک
سفر به ایران: پیش از این هرگز!
سایت شخصی زندی

بالاک در رئال٫بارسلونا یا اینتر

میشائیل بالاک

میشائیل بالاک هافبک طراح و بازیساز بایرن مونیخ در نظر دارد تا پس از جام جهانی ۲۰۰۶ بوندس لیگا را ترک کند.ملی پوش ارزنده بایرن مونیخ که مورد توجه تیم های بارسلونا٫رئال مادرید و اینتر قرار گرفته٫گفت:من با بایرن مونیخ تا سال۲۰۰۶ قرار داد دارم٫اما رویای من این است که یک روز در ایتالیا یا اسپانیا بازی کنم.این دو لیگ برای من بسیار جالب و هیجان انگیز هستند.
باز هم یک شایعه دیگر:از وقتی که بالاک به بایرن آمد من یادم هست که بارسا٫رئال و مخصوصآ اینتر دنبال جذب بالاک بودند و این مسئله اصلآ چیز تازه ای نیست.بعضی تیم ها به ستارها  متکی هستند و برای بقاء و روی فرم بودن همیشه متکی و نیازمند ستارهای تیم های دیگر هستند.اما اون مسئله ای که این بین مهم و قابل توجه اینکه بایرن تا وقتی که به یک بازیکن نیاز داشته باشه و در ترکیب تیم تاثیر گذار باشه و کلآ مسئولان و کادر فنی او رو تائید کنند ٫ مسئولان تیم اون بازیکن رو تحت هر شرایطی حفظ خواهد کرد٫باز هم میگم تحت هر شرایطی.بایرن تا وقتی که به افنبرگ نیار داشت او رو هر جور که شده در تیم نگه داشت٫تا وقتی که به البر نیاز داشت او رو در تیم نگه داشت و ٫وقتی هم که به لیزارازو احتیاج داشت او رو با یک اشاره از مارسی به مونیخ برگردوند.معصود نهایی من اینکه تا وقتی که بالاک در بایرن کارایی کنونی خودش رو حفظ کنه مطمئن باشید که در این تیم خواهد بود٫اما اگر روزی غیر از این باشه هر اتفاقی ممکنه رخ بده و خوب این امر هم یه مسئله طبیعی وقتی که بازیکنی به درد تیم بخوره و کار آمد باشه چه دلیلی وجود داره که او به تیم دیگه ای بره٫در واقع مسئولآن تیم هر جوری که شده سعی می کنند که رضایت بازیکن رو جلب کنند٫بالاک در بایرن خواهد ماند٫مطمئن باشید.

نظرات 17 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1383,10,29 ساعت 08:38 ق.ظ

سعید 1383,10,29 ساعت 12:47 ب.ظ

ایران با زندی به جام جهانی میره!

مصطفی 1383,10,30 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.barcelona.blogsky.com/

فقط داش امیر

دمت گرم .... خیلی باحال بود ... امیدواریم تیم ملی با وجود بازیکنان خوبی که در اختیار داره بتونه راحت به جام جهانی صعود کنه ...
موفق باشی


کی بود

چی بود

کجا بود

با من چه آشنا بود ؟

وقتی که من در بودم !

اونم مثه دیفال بود !!

...

کی بود منو صدا کرد ...

تو خواب منو نیگا کرد !!!
عجب صدای خوبی

سوت سوتک محبوبی ..

میخوام نوازشش کنم .

ساز بزنم .

بوسش کنم ...



با اسم تو !

نیگاش کنم !!

جن زده 1383,11,01 ساعت 07:23 ق.ظ http://jenzade.blogsky.com

سلام.
مطلب فریدون زندی جالب بود و ضمنا ممنون برای عکس ها.
خسته نباشی.

سکوت 1383,11,01 ساعت 10:28 ق.ظ

معلومه ٬تاحالا هیچ ستاره ای با خواست خودش از بایرن نرفته ٬تازه بالاک که دیوونه نیست این لیگ آلمان رو ول کنه...

setareh 1383,11,01 ساعت 07:24 ب.ظ

merc agha damet bayern :-)
ishalah ke bayernamhamburg ro mizane
in khabari ham ke dar morede ballack dadi ajib bod man tahala nashnide bodam
vali khoda kone az bayern nare
chon vaghean karesh doroste

قاصدک 1383,11,02 ساعت 01:25 ق.ظ http://636.blogsky.com



سلام امیر جان
خیلی جالبه که می یاد اینجا و می خواد برای ایران بازی کنه!
مطلب جالبی یود
شاد باشی

امیر بایرنی 1383,11,02 ساعت 09:20 ق.ظ

آره جالبه٫اما به نظر من از واسه تیم ملی آلمان بازی میکرد اونوقت افتخاره بیشتری واسه ما ایرانی ها داشت

سلام امیر خان..ممنون از کامنت محبت امیزی که کذاشته بودی...راستی دیشب بازی بایرن با هامبورک رو از tv دیدم خیلی زیبا بود...شاد باشی و برفی.....

مشمی 1383,11,04 ساعت 12:49 ق.ظ http://wenger.blogsky.com

سلام وبلاگ هواداران آرسنال هم دوباره راه افتاد بد نیست با حاله بیاین ببینین منتظر داشمون هستیم خداحافظ

مصطفی 1383,11,04 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.barcelona.blogsky.com/

سلام بر لرد امیر

حاجی هر دو نیم فصل دوم رو با ۳ گل آغاز کردیم نظرت چیه!؟ من که میگم ادامه بدیم

امیر 1383,11,04 ساعت 05:15 ب.ظ

عالیه

اردشیر 1383,11,04 ساعت 07:54 ب.ظ http://endeavour.persianblog.com

سلام
آقا یه پیشنهاد دارم برات٬من یکی از بچه های انجمن های سایت پارس فوتبال هستم این انجمن خیلی جو باحالی داره بهت پیشنهاد میکنم بیا اونجا و عضو شو تو بحث ها شرکت کن امتحانش ضرر نداره.....
راستی یادم رفت بگم که به وبلاگ من هم سر بزن!

مشمی 1383,11,04 ساعت 10:40 ب.ظ http://wenger.blogsky.com

سلام داش امیر به ما بازم سر بزن
ولی جدا از دوستی مطمئن باش ۵ اسفند تو مونیخ و۱۹اسفند
تو لندن بایرن رو به خاک وخون میکشیم
خداحافظ

salam dooste aziz.ey val.kheily vaght bood mikhastam ye weblog rajebe fc bayern besazam chon khodam tarafdare fcbayernam vali ye webloge fc bayern peyda nakardam.felan daram komake doostam mikonam ke tarafdare milan hast.albate khodam ham doosesh daram.linketam hatman mizaram.to ham vaght kardi linkemoono bezar,khoshhal mishim age ye sari be weblogemoon bezani.bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد