بازی با لورکوزن - جدول :






بازی با لورکوزن

متاسفانه دیروز بایرن با نتیجه ی باور نکردنی ۴ بر ۱ از حریف خودش شکست خورد تا معلوم بشه در خط دفاعی چقدر مشکل داره .خط دفاعی بایرن به طور کلی بعد از رفتن لیزارازو و مصدومیت ویلی ساینول و رابرت کواچ و پیر شدن لینکه و مخصوصا در بازی دیشب با نبود گورلیتس بخاطر اخراج شدنش در بازی با هرتابرلین و نفوذ های زیاد لوسیو بسیار ضعیف شده و مسئولان بایرن باید هرچه زودتر در جهت رفع این مشکلات اقدام کنند.

در حال حاضر کار به جایی رسیده که بایرن از هافبک راست خودش ( حمیدزیچ ) به عنوان دفاع چپ استفاده میکنه و از هافبک میانی خودش ( هارگریوز ) به عنوان دفاع راست!!!!

وقتی تیمی لوسیو رو در ترکیب داره باید در کنارش از بازیکنی دونده و جوان که میل زیادی به نفوذ نداره ( مثل کواچ ) استفاده کنه نه از بازیکن پیری مثل توماس لینکه!!!!

خوشبختانه جدیدا کاخاکالاتزه اعلام تمایل به ترک میلان کرده و بایرن هم یکی از مشتریان همیشگش اونه ٬به احتمال زیاد بعد از پیوستن کالاتزه و بازگشت فیلیپ لاهم و بهبودی ساینول و کواچ دیگه شاهد همچین نتایجی نخواهیم بود.

لازم به ذکره که تک گل بایرن رو هم میشائیل بالاک به ثمر رسوند.

 

بازهم میگم ٬به امید پیروزی و فتح تمام جام ها


جدول

امروز در یک حرکت جدید تصمیم گرفتم یه جدول درست کنم و به هر کسی که تونست رمز جدول رو پیدا کنه به عنوان جایزه یه اینترنت ٢٠٠ ساعته هدیه بدم.البته مسلما این جدول دارای ضعف هایی هم هست که دلیلش بیتجربگی منه.

در مورد جدول باید بگم که این جدول شامل دو نوع سواله ٬سوال های فوتبالی و غیر فوتبالی. جواب دادن به سوالات فوتبالی اجباریه ولی سوالات غیر فوتبالی فقط صرفا برای کمک کردن هستن و در صورت تمایل نیازی به جواب دادن به اونها نیست. رمز جدول هم اسم یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتباله که عکسش هم در گوشه پایین سمت راست جدول قرار دادم .جواب سوال ها بر روی خانه های آبی و تقریبا بنفش قرار میگیره و رمز جدول هم بر روی خانه های تقریبا بنفش ٬درضمن این جدول با حروف انگلیسی درست میشه و خط فاصله ها برای جدا کردن بخش های مختلف اسم هاست مثل Fc-Porto.لطفا برای گرفتن هدیه جواب سوالات فوتبالی و رمز جدول رو به ایمیل زیر فقط و فقط تا قبل از شنبه ی هفته ی آینده ارسال فرمایید!!!!

hex416d697248@Yahoo.com









نوشته شده توسط : Hex.416d69722E48

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد