سبک بازی ٬سبک آلمانی :


بازهم آلمان ها نشون دادن که غول فوتبال دنیا هستن ٬اون ها حتی وقتی خودشون تو فینال ها حضور ندارن ٬بازهم اسمشون ٬پرچمشون ٬سبکشون و ابهتشون رو میشه تو هر فینالی دید.و این بار نوبت اتورهاگل ٬مربی آلمانی و سابق بایرن مونیخ بود که تونست از تیمی درجه سومی مثل یونان ٬یه قهرمان بسازه تا از این به بعد ازش در فوتبال دنیا به عنوان یه اسطوره یاد بشه...

و در آخر هم دوازده عکس جالب از تماشاگران زن روسی٬ انگلیسی ٬ پرتغالی و ترکیه ای ( در دور مقدماتی ) و ... در یورو ۲۰۰۴ :

























( ممنون میشم اگر شما هم عکس جالبی مربوط به یورو داشتید برام بفرستید )


یک شروع رویایی برای هاشمیان



وحید هاشمیان در یک شروع رویایی تونست تو یک بازی تدارکاتی تو ۲۰ دقیقه ۴ گل بزنه تا ما امیدوار بشیم که ٬این بار اتفاقی که برای علی دایی در بایرن افتاد دیگه تکرار نمیشه ٬لازم به ذکره که بایرن این بازی رو با نتیجه ی ۷ به ۰ برد.

نوشته شده توسط Hex.416d69722E48

نظرات 4 + ارسال نظر
نوید 1383,04,15 ساعت 11:15 ب.ظ http://navid9ronaldo.persianblog.com

سلام . اول . بابا تو هنوز از رو نرفتی . هرچی شد یه جوری میچسبونیش به آلمان . برین یه فکری کنین برای جام جهانی . من اگه جای آلمان بودم از جام جهانی انصراف میدادم تا توی کشور خودم کیسه گل حریفان نشم . تیم دوم جمهوری چک هم که .... بابا ولش کن اصلا .

امیر 1383,04,17 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام من نفهمیدم ترکیه کی اومد پرتقال که عکسشو دادی ضمن اینکه هیچکدوم از عکسا اجرا نشد.وای وبلاگ شکیلیه!!

احمد 1383,05,01 ساعت 12:12 ق.ظ

احمد 1383,05,01 ساعت 12:20 ق.ظ

آقا سلام به هر دوی شما
مخصوصا به آقا امیر دوست خوبم
من عاشق بایرن هستم .
آتشی عاشقم
با آتش نشانی هم خاموش نمیشم
خلاصه من مخلص بایرنی ها هستم
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد