همه چیز زیر نظر است

دیروز، Uli Hoeness درباره این افراد گفت:

Oliver Kahn: "تا زمانی که بایرن زنده است، او نیز پابرجا خواهد بود. اگر فردا یک نفر اینجا بیاید و برای خرید او سی میلیون یورو به من پیشنهاد کند، حتی درباره تعویض او با یک بازیکن دیگر فکر هم نخواهم کرد."

Michael Ballack: "می تواند با ما بماند. با بازیکنان دیگر رابطه خوبی برقرار کرده ."

Andreas Gِrlitz: "ما به او پیشنهاد دادیم و مایل به عضویت او هستیم. حالا بستگی به مونیخ ۱۸۶۰ دارد."

Willy Sagnol: "پیشنهاد ما به Gِrlitz هیچ ارتباطی به Sagnol ندارد و او همچنان در بایرن خواهد ماند. من چند روز پیش با او صحبت کردم و او گفت که امیدوار است در تمرینات بعدی با من دیداری داشته باشد. همه چیز به خوبی پیش می رود و جای نگرانی نیست."

شانس بازگشت Torsten Frings در تابستان امسال: "من هنوز امیدوار هستم. این انتقال بستگی به شرایط دارد."

بازیکنانی که قصد ترک تیم را دارند: "ما تصمیم گرفتیم که Ballack, Hargreaves و Kahn بروند یا بمانند. در اصل تصمیم گیرنده نهایی ما هستیم نه بازیکنان. و بازیکنان تیم، نقشی در رفتن یا نرفتن بازیکنان دیگر ندارند. ما نقشه های زیادی برای آینده داریم و اطمینان می دهم که بایرن بدون بعضی بازیکنان که تمایل به ترک بایرن را دارند بهتر به راه خود ادامه خواهد داد. ما همه چیز را زیر کنترل داریم و قول می دهم که برای 7 August تیم بسیار بهتری داشته باشیم. شما می توانید در این باره اطمینان حاصل کنید."

ماری

نظرات 1 + ارسال نظر
نیما 1383,03,25 ساعت 04:11 ب.ظ

واقعا ممنون از اینهمه اطلاعاتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد