آخرین نبرد ( قسمت سوم ) :

 


بایرن بدون اتمار...هرگز!!



تصور اینکه روزی هیتسفیلد از بایرن جدا بشه هرگز برای من قابل حذم نبود٫هیتسفیلدی که در یک مقطع زمانی بحث مادام العمر کردن قراردادش بود٫هیتسفیلدی که با نام بایرن به صورت عجیبی عجین شده بود٫هیتسفیلدی که با بایرن به تمام افتخارات ممکنه برای یه تیم باشگاهی نائل شده بود٫هیتسفیلدی که هر تیمی آرزو میکرد یه مربی مثل اون داشته باشه و هیتسفیلدی که بهترین مربی دنیا بود.



مردی که بایرن رو قهرمان جام باشگاهای اروپا کرد٫بایرن رو قهرمان جام بین قاره ای کرد.هنوز هم باورش خیلی سخته٫بایرن بدون اتمار...هرگز
.
هنوز هم به درستی دلیل کنار گذاشتن هیتسفیلد از بایرن مشخص نیست٫اما عده ای اعتقاد دارند که بایرن قصد داره با روش سابقش یعنی دفاع٫ضد حمله بازی کنه و خوب این دلیل علت آمدن ماگات رو بیشتر از پیش روشن میکنه٫تیم ماگات یعنی اشتوتگارت بهترین خطه دفاع بوندس لیگا رو داره تیمش کمترین گل خورد رو داره و به عبارتی بهترین گزینه برای روش دفاع٫ضد حمله است
.

 


افتخارات هیتسفیلد با بایرن

اتمار هیتسفیلد طی ۶ سال حضور پر بار خود در بایرن ۸ جام رو برای باشگاه بدست آورده.



(World Club Cup 2001)

 (Champions League 2001)

 (DFB German Cup 2000, 2003)

(German championship 1999, 2000, 2001, 2003)

نظرات 5 + ارسال نظر
علی وثوق 1383,03,02 ساعت 06:39 ق.ظ http://alivosogh.blogsky.com

سلام با بلاگت کلی حال کردم میشه لین یا لوگو من بزاری
مرسی

وبلاگ جالبی دارید امیدوارم موفق باشید

علی 1383,03,02 ساعت 06:50 ق.ظ

واقعآ خیلی حیف شد

دیگه مربی مثل هیتزفیلد تو دنیا نیست

فرهاد 1383,03,02 ساعت 07:27 ق.ظ

اتمار هیتسفیلد همیشه در یاد و خاطره بایرنی ها خاهد ماند

مریم 1383,03,02 ساعت 12:58 ب.ظ http://rahavaman.persianblog.com

آقای امیر خان !
باید چکار کنم که بفهمید من دختر هستم . البته اگر زیر نوشته ها یم را خوانده بودید متوجه می شدید . آن آقایی که دوست شماست برادر کوچکتر من است نه خود من .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد